Bolonjski proces - 5 godina kasnije (CROSBI ID 620200)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Kakuk Sara
hrvatski
Bolonjski proces - 5 godina kasnije
Uvođenje Bolonjskog procesa u Hrvatski visokoobrazovni sustav donijelo je određene promjene s ciljem rekonstruiranja sveučilišnog obrazovnog prostora u smislu unaprjeđenja kvalitete studiranja. Na osnovi istraživačkih iskustava i provedenih analiza Bolonjskog procesa pokušalo se ukazati na važnost uzimanja u obzir studentske percepcije Bolonjskog procesa s namjerom kvalitetnije provedbe rada, te na važnost saznanja o ciljevima i očekivanjima, koji bi se mogli realizirati uključivanjem u reformu visokog obrazovanja. Budući da su studenti izravni subjekti provedbe Bolonjskog procesa, naglašavam važnost njihove percepcije ispunjavanja uvjeta procesa na vlastitom sveučilištu. Polazište je činjenica da je Hrvatska započela s primjenom Bolonjskog sustava 2005./06. godine, te tako uskoro završava i prva generacija studenata koji su iskusili stjecanje znanja polazeći po principima Bolonjskog procesa. Cilj ispitivanja bio je doznati o studentskoj percepciji Bolonjskog procesa, konkretno, je li Bolonjski proces zadovoljio njihova očekivanja i može li se od strane studenata ova reforma visokoobrazovnog sustava ocijeniti kao zadovoljavajuća? Budući da sam i ja član ove prve generacije studenata, smatrala sam korisnim i nužnim ispitati studentske stavove i iskoristiti dosadašnje iskustvo jednog djela sudionika sa svrhom stjecanja slike o Bolonjskom procesu u Hrvatskoj „iz prve ruke“
Bolonjski proces; stavovi; studenti; iskustvo
nije evidentirano
engleski
The Bologna Process - five years later
nije evidentirano
The Bologna process; attitudes; students; experience
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Međunarodni skup Sokarcú világ – diszciplínák találkozása
predavanje
01.01.2009-01.01.2009
Baja, Mađarska