Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741685

Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače


Varga, Anja
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače
(Creating an atmosphere in the sales area: identification of the impact of color on consumers)

Autori
Varga, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.07.

Godina
2014

Stranica
62

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Atmosfera; prodaja; prostor; utjecaj; boja; potrošači
(Atmosphere; sales; space; effect; color; consumers)

Sažetak
Ovaj rad identificira i istražuje učinke boja na ponašanje potrošača, te ispituje vezu između preferencija boja i kupovnog ponašanja induciranog bojama u maloprodajnom okruženju. Svrha istraživanja je kroz dobivene rezultate dobiti moguća rješenja za stvaranje ugodne kupovne atmosfere u prodajnom prostoru prehrambenih proizvoda kako bi došlo do pozitivnih kupovnih ishoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.2.01

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka