Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741685

Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače


Varga, Anja
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače
(Creating an atmosphere in the sales area: identification of the impact of color on consumers)

Autori
Varga, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.07

Godina
2014

Stranica
62

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
atmosfera; prodaja; prostor; utjecaj; boja; potrošači
(atmosphere; sales; space; effect; color; consumers)

Sažetak
Ovaj rad identificira i istražuje učinke boja na ponašanje potrošača, te ispituje vezu između preferencija boja i kupovnog ponašanja induciranog bojama u maloprodajnom okruženju. Svrha istraživanja je kroz dobivene rezultate dobiti moguća rješenja za stvaranje ugodne kupovne atmosfere u prodajnom prostoru prehrambenih proizvoda kako bi došlo do pozitivnih kupovnih ishoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.02.1.2.01

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Varga, Anja
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Varga, A. (2014) 'Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Varga, A.}, year = {2014}, pages = {62}, keywords = {atmosfera, prodaja, prostor, utjecaj, boja, potro\v{s}a\v{c}i}, title = {Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potro\v{s}a\v{c}e}, keyword = {atmosfera, prodaja, prostor, utjecaj, boja, potro\v{s}a\v{c}i}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Varga, A.}, year = {2014}, pages = {62}, keywords = {atmosphere, sales, space, effect, color, consumers}, title = {Creating an atmosphere in the sales area: identification of the impact of color on consumers}, keyword = {atmosphere, sales, space, effect, color, consumers}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font