Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače (CROSBI ID 393357)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Varga, Anja
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače
Ovaj rad identificira i istražuje učinke boja na ponašanje potrošača, te ispituje vezu između preferencija boja i kupovnog ponašanja induciranog bojama u maloprodajnom okruženju. Svrha istraživanja je kroz dobivene rezultate dobiti moguća rješenja za stvaranje ugodne kupovne atmosfere u prodajnom prostoru prehrambenih proizvoda kako bi došlo do pozitivnih kupovnih ishoda.
atmosfera; prodaja; prostor; utjecaj; boja; potrošači
nije evidentirano
engleski
Creating an atmosphere in the sales area: identification of the impact of color on consumers
nije evidentirano
atmosphere; sales; space; effect; color; consumers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
62
21.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka