Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače (CROSBI ID 393357)

Ocjenski rad | diplomski rad

Varga, Anja Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Varga, Anja

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Stvaranje atmosfere u prodajnom prostoru: identifikacija utjecaja boje na potrošače

Ovaj rad identificira i istražuje učinke boja na ponašanje potrošača, te ispituje vezu između preferencija boja i kupovnog ponašanja induciranog bojama u maloprodajnom okruženju. Svrha istraživanja je kroz dobivene rezultate dobiti moguća rješenja za stvaranje ugodne kupovne atmosfere u prodajnom prostoru prehrambenih proizvoda kako bi došlo do pozitivnih kupovnih ishoda.

atmosfera; prodaja; prostor; utjecaj; boja; potrošači

nije evidentirano

engleski

Creating an atmosphere in the sales area: identification of the impact of color on consumers

nije evidentirano

atmosphere; sales; space; effect; color; consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

21.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija