Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741668

Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača


Žakić, Lorena
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača
(Influence elements on post-buying behaviour of impulsive consumers)

Autori
Žakić, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.07.

Godina
2014

Stranica
60

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Elementi; postkupovno; ponašanje; utjecaj; impulzivni
(Elements; post-buying; behaviour; effect; impulsive)

Sažetak
Ovaj rad detaljnije objašnjava područje ponašanje potrošača i njegova potpodručja, tj. društvene, osobne i psihološke čimbenike koji imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. Istražuje se impučzivna kupovina, njezin pojam, vrste te obilježja kako bi se što bolje razumijela. Uz navedeno, ispituju se i elementi impulzivne kupovine te koliki utjecaj imaju na nju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
13.02.1.2.01

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka