Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača (CROSBI ID 393354)

Ocjenski rad | diplomski rad

Žakić, Lorena Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2014

Podaci o odgovornosti

Žakić, Lorena

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača

Ovaj rad detaljnije objašnjava područje ponašanje potrošača i njegova potpodručja, tj. društvene, osobne i psihološke čimbenike koji imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. Istražuje se impučzivna kupovina, njezin pojam, vrste te obilježja kako bi se što bolje razumijela. Uz navedeno, ispituju se i elementi impulzivne kupovine te koliki utjecaj imaju na nju.

elementi; postkupovno; ponašanje; utjecaj; impulzivni

nije evidentirano

engleski

Influence elements on post-buying behaviour of impulsive consumers

nije evidentirano

elements; post-buying; behaviour; effect; impulsive

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

21.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija