Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača (CROSBI ID 393354)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Žakić, Lorena
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Elementi utjecaja na postkupovno ponašanje impulzivnih potrošača
Ovaj rad detaljnije objašnjava područje ponašanje potrošača i njegova potpodručja, tj. društvene, osobne i psihološke čimbenike koji imaju značajan utjecaj na ponašanje potrošača. Istražuje se impučzivna kupovina, njezin pojam, vrste te obilježja kako bi se što bolje razumijela. Uz navedeno, ispituju se i elementi impulzivne kupovine te koliki utjecaj imaju na nju.
elementi; postkupovno; ponašanje; utjecaj; impulzivni
nije evidentirano
engleski
Influence elements on post-buying behaviour of impulsive consumers
nije evidentirano
elements; post-buying; behaviour; effect; impulsive
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
21.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka