Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741639

Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga


Palmić, Loreta
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga
(The role of a fashion blog in fashion marketing development)

Autori
Palmić, Loreta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
23.06.

Godina
2014

Stranica
99

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Moda; blog; uloga; marketing; razvoj
(Fashion; blog; role; marketing; development)

Sažetak
Ovaj rad istražuje ulogu modnog bloga u razvoju modnog marketinga, odnosno nudi objašnjenje pojma modnog marketinga i objašnjava značajke razvoja društvenih medija, u okviru čega se provodi istraživanje modnih blogova. Rad pruža teorijski uvid u razvoj društvenih medija i njihovu važnost za marketinšku komunikaciju u okviru modne industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka