Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741639

Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga


Palmić, Loreta
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 741639 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga
(The role of a fashion blog in fashion marketing development)

Autori
Palmić, Loreta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
23.06

Godina
2014

Stranica
99

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
moda; blog; uloga; marketing; razvoj
(fashion; blog; role; marketing; development)

Sažetak
Ovaj rad istražuje ulogu modnog bloga u razvoju modnog marketinga, odnosno nudi objašnjenje pojma modnog marketinga i objašnjava značajke razvoja društvenih medija, u okviru čega se provodi istraživanje modnih blogova. Rad pruža teorijski uvid u razvoj društvenih medija i njihovu važnost za marketinšku komunikaciju u okviru modne industrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju

Palmić, Loreta
Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Palmić, L. (2014) 'Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Palmi\'{c}, L.}, year = {2014}, pages = {99}, keywords = {moda, blog, uloga, marketing, razvoj}, title = {Uloga modnog bloga u razvoju modnog marketinga}, keyword = {moda, blog, uloga, marketing, razvoj}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Palmi\'{c}, L.}, year = {2014}, pages = {99}, keywords = {fashion, blog, role, marketing, development}, title = {The role of a fashion blog in fashion marketing development}, keyword = {fashion, blog, role, marketing, development}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font