Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 741623

When and How PM Change Agents Add Business Value


Radujković, Mladen; Goff, Stacy
When and How PM Change Agents Add Business Value // Asia Pacific Congress on Project Management 2014 / Bill Young (ur.).
Peking: Asia Pacific Federation of Project Management, 2014. (plenarno, nije recenziran, pp prezentacija, znanstveni)


Naslov
When and How PM Change Agents Add Business Value

Autori
Radujković, Mladen ; Goff, Stacy

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, znanstveni

Izvornik
Asia Pacific Congress on Project Management 2014 / Bill Young - Peking : Asia Pacific Federation of Project Management, 2014

Skup
Asia Pacific Congress on Project Management 2014

Mjesto i datum
Peking, Kina, 28.-29.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Project; value; timing; result; stakeholder; behaviour

Sažetak
The presentation deals with adding the value in the projects. The cycle with five crucial value-add timings is presented.The value-add timings are analyzed towards stakeholders and their behaviour.The particular attention is given to people-oriented interest, proactive stakeholder, recovery-oriented stakeholder and end user.The model of maximizing preferences is demonstrated, together with change agent leadership role.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
082-0822156-2993 - Upravljanje rizikom i promjenama u projektno usmjerenom građevinskom poslovanju (Mladen Radujković, )

Ustanove
Građevinski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Mladen Radujković, (117390)