Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj i validacija instrumenta za evaluaciju interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi njemačkog jezika (CROSBI ID 214085)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šenjug Golub, Ana Razvoj i validacija instrumenta za evaluaciju interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi njemačkog jezika // Napredak (Zagreb), 155 (2014), 3; 161-186

Podaci o odgovornosti

Šenjug Golub, Ana

hrvatski

Razvoj i validacija instrumenta za evaluaciju interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi njemačkog jezika

Razvoj interkulturalne kompetencije danas je prihvaćen kao važan cilj obrazovanja u europskoj, ali i hrvatskoj obrazovnoj politici i glotodidaktici. Tako je ova kompetencija u kurikulskim dokumentima u Republici Hrvatskoj pronašla svoje čvrsto mjesto u nastavi stranih jezika. Međutim, njezin razvoj za sad nije zaživio u odgovarajućoj mjeri, a uzrok tome dijelom se nalazi u činjenici da se ona za sad ne evaluira na sustavan način. Jedan od razloga tome je nepostojanje odgovarajućih instrumenata za procjenu. Stoga je cilj rada bio razvijanje i validacija instrumenta za evaluaciju interkulturalne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi njemačkog jezika, koji uzimajući u obzir kognitivno-afektivni stupanj razvoja učenika i specifičnosti razredne situacije ispituje tri osnovne dimenzije interkulturalne kompetencije – znanja, vještine i stavove. Instrument je dizajniran kao pismeni evaluacijski postupak te je primijenjen na uzorku od 752 učenika 4. i 8. razreda osnovne škole. Nakon primjene ispitane su metrijske karakteristike: valjanost, pouzdanost i osjetljivost. Rezultati su pokazali dobre metrijske karakteristike s iznimkom slabije osjetljivosti instrumenta za 8. razred.

učenje i poučavanje njemačkog jezika ; interkulturalna kompetencija ; evaluacija u nastavi ; razvoj instrumenta

nije evidentirano

engleski

Development and validation of an intercultural competence evaluation instrument in compulsory teaching of German language

nije evidentirano

learning and teaching of German language ; intercultural competence ; evaluation ; instrument development

nije evidentirano

Podaci o izdanju

155 (3)

2014.

161-186

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice