Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 740919

Nonverbal Communication in Advertising


Pleše, Marija; Dlačić, Jasmina
Nonverbal Communication in Advertising // 3rd Economic and Business Review conference 2014
Ljubljana, Slovenija, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


Naslov
Nonverbal Communication in Advertising

Autori
Pleše, Marija ; Dlačić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
3rd Economic and Business Review conference 2014

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 28.11.2014.

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Non-verbal advertising; promotion; advertising; product characteristics; personal characteristics

Sažetak
Non-verbal communication in advertising is analysed. Three video and static commercials are analysed and related to product and personal characteristics of individual using that product.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Jasmina Dlačić, (281265)