Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nonverbal Communication in Advertising (CROSBI ID 620009)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Pleše, Marija ; Dlačić, Jasmina Nonverbal Communication in Advertising. 2014

Podaci o odgovornosti

Pleše, Marija ; Dlačić, Jasmina

engleski

Nonverbal Communication in Advertising

Non-verbal communication in advertising is analysed. Three video and static commercials are analysed and related to product and personal characteristics of individual using that product.

non-verbal advertising; promotion; advertising; product characteristics; personal characteristics

Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

3rd Economic and Business Review conference 2014

predavanje

28.11.2014-28.11.2014

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice