Nonverbal Communication in Advertising (CROSBI ID 620009)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pleše, Marija ; Dlačić, Jasmina
engleski
Nonverbal Communication in Advertising
Non-verbal communication in advertising is analysed. Three video and static commercials are analysed and related to product and personal characteristics of individual using that product.
non-verbal advertising; promotion; advertising; product characteristics; personal characteristics
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2014.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
3rd Economic and Business Review conference 2014
predavanje
28.11.2014-28.11.2014
Ljubljana, Slovenija