Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća (CROSBI ID 53041)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Gligo, Nikša Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća // Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak / Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada (ur.). Zagreb: ArTresor naklada, 2009. str. 110-118

Podaci o odgovornosti

Gligo, Nikša

hrvatski

Skladba kao kritika skladbe: Le marteau sans maître vs. Pierrot lunaire. O nekim specifičnim funkcijama skladateljske teorije u glazbi 20. stoljeća

Da je skladateljsko-teorijski kontekst oko Boulezove skladbe Čekić bez gospodara ostao nepoznat, zasigurno bi tu skladbu bilo teško percipirati kao kritiku Schönbergove skladbe Pierrot Lunaire, unatoč svim bjelodanim protuslovljima što ih Pierrot... sadrži. Riječ je o dva posve različita estetička sustava u koima ono što ovdje nazivamo skladateljskom teorijom predstavlja samo sredstvo za polemičku afirmaciju svakoga sustava.

skladateljska teorija, Schönberg, Boulez

nije evidentirano

engleski

Composition as a Critique of Another Composition: Le Marteau sans maitre vs. Pierrot lunaire: On Some Specific Functions of the Composer's Theory in the 20th Century Music

nije evidentirano

composer's theory, Schönberg, Boulez

nije evidentirano

Podaci o prilogu

110-118.

objavljeno

Podaci o knjizi

Glazba prijelaza. Svečani zbornik za Evu Sedak

Gligo, Nikša ; Davidović, Dalibor ; Bezić, Nada

Zagreb: ArTresor naklada

2009.

978-953-6522-67-5

Povezanost rada

Znanost o umjetnosti