The Croatian as L2 framework for integration of foreign students into Croatian classes (CROSBI ID 213807)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Bogdan, Nives ; Lasić, Josip
engleski
The Croatian as L2 framework for integration of foreign students into Croatian classes
Republika Hrvatska preuzela je pristupanjem Europskoj uniji i niz odgovornih zadaća iz područja osnovnoga obrazovanja. Tako je neposredno prije pristupanja, u siječnju 2013. godine, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS) donijelo Pravilnik pripremne i dopunske nastave za učenike kojima hrvatski nije materinski jezik. Pravilnikom je predviđena stručna organizacija i provedba nastave za inojezične učenike kako bi se oni što učinkovitije uklopili u sustav obrazovanja RH. Ovaj će rad u pokušati dati odgovore na neka pitanja kao što su mogućnost provedbe nastave na hrvatskome jeziku za inojezične učenike, kvalificiranost i obučenost nastavnika u hrvatskome obrazovnome sustavu za provedbu ovakvoga oblika nastave, postojeći zakonski propisi vezani uz uklapanje neizvornih govornika hrvatskoga jezika u obrazovni sustav i nastavne metode primjenjive u osmišljavanju i provedbi nastave predviđene Pravilnikom.
guideliness ; foreign student ; Croatian educational system ; Croatian
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano