Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 739908

Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu


Jurcan, Vanja
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu 2013., diplomski rad, Ekonomski fakultat, Rijeka


Naslov
Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu

Autori
Jurcan, Vanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultat

Mjesto
Rijeka

Datum
Veljača, 2013

Godina
2013

Stranica
60

Mentor
Grbac, Bruno

Neposredni voditelj
First Komen, Ivana

Ključne riječi
Pakiranje; marke; percepcija proizvoda
(Package; brand; perception of product)

Sažetak
Svrha rada je kroz teorijsko i empirijsko istraživanje ispitati te posljedično ukazati na važnost i položaj pakiranja kao kao promotivnog medija te njegovu ulogu u izgradnji marke i percepciji pproizvoda kod potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka