Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu (CROSBI ID 393171)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jurcan, Vanja Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu / Grbac, Bruno (mentor); First Komen, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Jurcan, Vanja

Grbac, Bruno

First Komen, Ivana

hrvatski

Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu

Svrha rada je kroz teorijsko i empirijsko istraživanje ispitati te posljedično ukazati na važnost i položaj pakiranja kao kao promotivnog medija te njegovu ulogu u izgradnji marke i percepciji pproizvoda kod potrošača.

pakiranje; marke; percepcija proizvoda

Rad je pridružen projektu "Strateški marketing – stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva" voditelja prof.dr.sc.Brune Grbca. Projekt je nastavljen kao istoimeni projekt Sveučilišta u Rijeci pod brojem 13.02.1.2.01.

engleski

Uloga i značaj pakiranja u izgradnji marke i percipiranju proizvoda na tržištu

nije evidentirano

package; brand; perception of product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

01.01.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija