Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska (CROSBI ID 213705)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kesić, Tanja Formiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 23 (2011), 1; 7-25

Podaci o odgovornosti

Kesić, Tanja

hrvatski

Formiranje imidža turističke destinacije - primjer Dubrovnika, Hrvatska

Konkurencija na turističkom tržištu postaje sve oštrija i to ne samo među zemljama jedne regije nego i među regijama na svjetskoj, odnosno na globalnoj razini. Za turiste se, poradi ostvarivanja što većih efekata bori veliki broj postojećih, ali i novih destinacija koji svoju prednost u odnosu na konkurenciju baziraju prvenstveno na percipiranom imidžu. Neophodno je prilikom kreiranja politike turističke destinacije staviti naglasak na formiranje pozitivnog imidža destinacije na ciljnim tržištima kako bi se mogla realizirati konkurentska prednost destinacije. Formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije je složen proces, a još je složeniji proces promjena postojećeg imidža. U određenim turističkim destinacijama u Hrvatskoj koje su tradicionalne turističke destinacije kao što je Dubrovnik mora se primijeniti proces promjene postojećeg imidža što iziskuje prvenstveno suočavanje s tom činjenicom, a potom veliku količinu vremena i truda. U radu se analiziraju i istražuju elementi koji utječu na formiranje pozitivnog imidža destinacije na primjeru turističke destinacije Dubrovnika. Cilj i svrha istraživanja je utvrditi važnost formiranja pozitivnog imidža turističke destinacije koji je odlučujući faktor u kreiranju turističke politike, ali i važan čimbenik u procesu donošenja odluke o odabiru turističke destinacije. Provedeno je empirijsko istraživanje primjenjujući anketno istraživanje na uzorku od 355 slučajno odabranih turista koji su boravili u Dubrovniku. Rezultati dobiveni istraživanjem ukazuju na dosadašnje zanemarivanje važnosti imidža kao presudnog čimbenika u kreiranju turističke politike destinacije što dugoročno može imati negativne implikacije na konkurentnom turističkom tržištu. Stoga se radom ukazuje na nužnost daljnjeg i kontinuiranog istraživanja determinirajućih čimbenika koji utječu na formiranje pozitivnog imidža turističke destinacije Dubrovnika.

imidž; turistička destinacija; Path analiza; Dubrovnik

nije evidentirano

engleski

Tourism destination image formation – the case of Dubrovnik, Croatia

nije evidentirano

image; tourism destination; path analysis; Dubrovnik

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23 (1)

2011.

7-25

objavljeno

0353-4790

Povezanost rada

Povezane osobe



Ekonomija

Indeksiranost