Uloga sustava upravljanja kvalitetom u unapređenju poslovanja malih i srednjih poduzeća u pomorskom i obalnom prijevozu (CROSBI ID 213682)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Gundić, Ana ; Jugović, Alen ; Čulin, Jelena
hrvatski
Uloga sustava upravljanja kvalitetom u unapređenju poslovanja malih i srednjih poduzeća u pomorskom i obalnom prijevozu
Menadžment u malim i srednjim poduzećima se u današnje vrijeme susreće s cijelim nizom problema koji im otežavaju osiguravanje stabilnosti poslovanja na tržištu. Jedan od alata za povećanje konkurentnosti maloga gospodarstva je uvođenje sustava upravljanja kvalitetom. U radu je dan kvantitativni pregled malih i srednjih poduzeća s certificiranim sustavom upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme ISO 9001 u odnosu prema ukupnom broju malih i srednjih poduzeća registriranih za obavljanje djelatnosti u pomorskom i obalnom prijevozu. Rezultati istraživanja upućuju na potrebu za detaljnom analizom razloga malog udjela poduzeća s certificiranim sustavom upravljanja kvalitetom, s ciljem osmišljanja i provođenja učinkovitih mjera za poticanje uvođenja sustava upravljanja kvalitetom.
pomorski i obalni prijevoz ; mala i srednja poduzeća ; sustav upravljanja kvalitetom
nije evidentirano
engleski
The Role of Quality Management System in Improving the Operations of Small and Medium Enterprises in the Maritime and Coastal Transport
nije evidentirano
maritime and coastal transport ; small and medium enterprises ; quality management system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61 (5-6)
2014.
134-139
objavljeno
0469-6255
1848-6320
Povezanost rada
Tehnologija prometa i transport