Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje diozajnerskog brenda "Ad Twenty" (CROSBI ID 393133)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Tomić, Dunja Stvaranje diozajnerskog brenda "Ad Twenty" / Mencl Bajs, Zlatka (mentor); Zagreb, Tekstilno-tehnološki fakultet, . 2014

Podaci o odgovornosti

Tomić, Dunja

Mencl Bajs, Zlatka

hrvatski

Stvaranje diozajnerskog brenda "Ad Twenty"

Principi stvaranja dizajnerskog brenda, prikaz vlastitog brenda "Ad Twenty".

brend; dizajn

nije evidentirano

engleski

Creating designer brand "Ad Twenty"

nije evidentirano

brand; design

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

30.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Tekstilno-tehnološki fakultet

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano