Popis pojmova (CROSBI ID 52967)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mulović Trgovac, Ana
hrvatski
Popis pojmova
U Leksikonu marketinga je obrađeno 3313 natuknica. Osim užeg područja marketinga, uključene su i važne natuknice iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U izradi Leksikona sudjelovalo je 96 autora, te je svaki pojam označen inicijalima autora. Leksikon sadrži i englesko-hrvatski rječnik svih obrađenih natuknica.
marketing
Rad obuhvaća 14 pojmova koautorice Ane Mulović (A.M.), s ukupno 123 retka teksta, tri pojma klase jedan, devet pojmova klase dva i dva pojma klase tri, iz područja istraživanje tržišta, segmentacija i marketinški informacijski sustav (MIS).
engleski
Marketing Lexicon
nije evidentirano
marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-917.
objavljeno
Podaci o knjizi
Previšić, Jozo
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2011.
978-953-6025-39-8