Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Popis pojmova (CROSBI ID 52967)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mulović Trgovac, Ana Popis pojmova // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 1-917

Podaci o odgovornosti

Mulović Trgovac, Ana

hrvatski

Popis pojmova

U Leksikonu marketinga je obrađeno 3313 natuknica. Osim užeg područja marketinga, uključene su i važne natuknice iz drugih disciplina koje danas imaju neprijepornu važnost za razvoj i uspješnu primjenu strategija marketinga (trgovine, trgovačkog prava, informacijske tehnologije, turizma, računovodstva i ekonomike). U izradi Leksikona sudjelovalo je 96 autora, te je svaki pojam označen inicijalima autora. Leksikon sadrži i englesko-hrvatski rječnik svih obrađenih natuknica.

marketing

Rad obuhvaća 14 pojmova koautorice Ane Mulović (A.M.), s ukupno 123 retka teksta, tri pojma klase jedan, devet pojmova klase dva i dva pojma klase tri, iz područja istraživanje tržišta, segmentacija i marketinški informacijski sustav (MIS).

engleski

Marketing Lexicon

nije evidentirano

marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-917.

objavljeno

Podaci o knjizi

Previšić, Jozo

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2011.

978-953-6025-39-8

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice