Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medij kao medij (između brenda i čovjeka) (CROSBI ID 619231)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Mjeda, Trina Medij kao medij (između brenda i čovjeka) // In Medias Res / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.). Koprivnica: Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija, 2014. str. 724-731

Podaci o odgovornosti

Mjeda, Trina

hrvatski

Medij kao medij (između brenda i čovjeka)

Moderni potrošači sve su zahtjevniji – više nije dovoljno imati samo dobar proizvod, važno je biti brend. No iza većine brendova stoji dugogodišnja i kompleksna strategija, koja se prije svega temelji na karakteriziranju brenda kao ljudskog bića. Pritom, mediji služe kao kanali za komunikaciju vrijednosti i obećanja brenda prema ciljnoj skupini – brend time želi postati idealan čovjek, idol, a potrošači se s njim žele poistovjetiti. Iskazivanje lojalnosti pojedinom brendu znak je pripadnosti toj grupi, odnosno prihvaćanja vrijednosti koje su determinirane osobnošću brenda. U ovom radu sadržan je pregled metoda kojima se utječe na ponašanje potrošača i kako one evoluiraju.

ponašanje potrošača ; mediji i oglašavanje ; bihevioralna ekonomija ; neuromarketing

nije evidentirano

engleski

Media as a medium (Between the Brand and Man)

nije evidentirano

consumer behaviour ; media and advertising ; behevioral economics ; neuromarketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

724-731.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

In Medias Res

Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin

Koprivnica: Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija

1848-6304

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti