Medij kao medij (između brenda i čovjeka) (CROSBI ID 619231)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Mjeda, Trina
hrvatski
Medij kao medij (između brenda i čovjeka)
Moderni potrošači sve su zahtjevniji – više nije dovoljno imati samo dobar proizvod, važno je biti brend. No iza većine brendova stoji dugogodišnja i kompleksna strategija, koja se prije svega temelji na karakteriziranju brenda kao ljudskog bića. Pritom, mediji služe kao kanali za komunikaciju vrijednosti i obećanja brenda prema ciljnoj skupini – brend time želi postati idealan čovjek, idol, a potrošači se s njim žele poistovjetiti. Iskazivanje lojalnosti pojedinom brendu znak je pripadnosti toj grupi, odnosno prihvaćanja vrijednosti koje su determinirane osobnošću brenda. U ovom radu sadržan je pregled metoda kojima se utječe na ponašanje potrošača i kako one evoluiraju.
ponašanje potrošača ; mediji i oglašavanje ; bihevioralna ekonomija ; neuromarketing
nije evidentirano
engleski
Media as a medium (Between the Brand and Man)
nije evidentirano
consumer behaviour ; media and advertising ; behevioral economics ; neuromarketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
724-731.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
In Medias Res
Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin
Koprivnica: Sveučilište Sjever i Centar za filozofiju medija
1848-6304
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096