Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima (CROSBI ID 213200)

Prilog u časopisu | stručni rad

Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka "Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima // Matematika i škola, 74 (2014), 147-154

Podaci o odgovornosti

Trupčević, Goran ; Glasnović Gracin, Dubravka

hrvatski

"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima

Zadatci u nastavi matematike tradicionalno su puni imperativa poput "Izračunaj, riješi" i sl. te pitanja zatvorenog tipa poput "Koliko je rješenje? Koliki je x?" i sl. Takvi zadaci bi trebali biti dopunjavani pitanjima otvorenog tipa, npr. "Objasni, Prikaži neki svoj primjer, Zašto?" i sl. U vrijedne zahtjeve ubraja se i primjena kondicionala i pogodbenih rečenica poput "Što bi bilo kada..." Ovaj članak govori upravo o promicanju upotrebe uvjeta u matematičkim zadacima.

nastava matematike; pogodbene rečenice

nije evidentirano

engleski

"What would happen if..." Didactical reasons for using what-if questions in mathematics education

nije evidentirano

mathematics education; what-if problems

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

2014.

147-154

objavljeno

1332-0327

Povezanost rada

Matematika