Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Glavni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457) (CROSBI ID 775622)

Druge vrste radova | ostalo

Lakušić, Stjepan ; Bartoš, Dalibor ; Ahac, Maja Glavni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457) // Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. 2013.

Podaci o odgovornosti

Lakušić, Stjepan ; Bartoš, Dalibor ; Ahac, Maja

hrvatski

Glavni projekt zaštite od buke - Pozicije i dimenzioniranje zaštite od buke: Željeznička pruga Oštarije - Knin - Split, Dionica Perušić - Gračac (Poddionica II: kolodvor Gospić (km cca 115+445) - most Jaruga (km cca 136+457)

Ovim glavnim projektom izrađeno je tehničko rješenje prve faze zaštite od buke željezničkog prometa duž željezničke pruge Oštarije - Knin - Split, dionica Perušić - Gračac (Poddionica II).Kao mjera zaštite od buke korišteni su okomiti, jednostrano apsorbirajući betonski zidovi za zaštitu od buke.

Zaštita od buke željezničkog prometa; betonski zidovi za zaštitu od buke

nije evidentirano

engleski

Noise protection main design - Position and dimensions of noise protection: Rail line Oštarije - Knin - Split, Section Perušić - Gračac, II. subsection: station Gospić (km cca 115+445) - bridge Jaruga (km cca 136+457)

nije evidentirano

Rail traffic noise protection; concrete noise protection walls

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Građevinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2013.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Građevinarstvo