Modelling of peel tests for automotive applications (CROSBI ID 619021)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tropša, V ; Georgiou, I ; Ivankovic, A ; Kinloch, AJ
engleski
Modelling of peel tests for automotive applications
Korištenje sljepljenih spojeva za povezivanje tankih substratnih materijala postaje poželjna tehnika spajanja u automobilskoj industriji. Velike sljepljene površine osiguravaju krutost cijele tankostijene konstrukcije pri statičkim opterećenjima. Međutim, prilikom udarnih djelovanja, materijal strukturnog ljepila postaje krhki sa sniženom žilavošću. U radu je prezentiran udarni test odljepljivanja (Impact Wedge Peel - IWP), eksperimentalni i numerički rezultati. Pored smanjene žilavosti strukturnog ljepila podvrgnutog brzim deformacijama, mogućnost akumulacije energije deformiranja u substratnim materijalima identificiran je kao dodatni dominantan faktor za pojavu nepoželjnih brzih pukotina.
Adhesive bonding; thin material substrates; crack propagation
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2002.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of the 25th annual meeting of the Adhesion Society and the 2nd world congress on adhesion and related phenomena - WCARP-II
Podaci o skupu
25th annual meeting of the Adhesion Society and the 2nd world congress on adhesion and related phenomena - WCARP-II
predavanje
01.01.2002-01.01.2002
Orlando (FL), Sjedinjene Američke Države