Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja (CROSBI ID 618977)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana ; Lešin, Gordana
hrvatski
Istraživački aspekt profesionalnog identiteta odgajatelja
Profesionalni razvoj odgajatelja ne može biti definiran samoinicirajućim sporadičnim intervencijama nego sustavnim i kontinuiranim aktivnostima koje su istovremeno usmjerene na osobno, ali i kolektivno mikroistraživanje i čine značajni dio profesionalnog i akademskog razvoja praktičara. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti, konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja, stvara se koncept novog profesionalizma tzv. interaktivni profesionalizam. U zajedničkom diskursu profesionalaca događa se otvaranje različitih gledišta i identifikacija onih aspekata prakse u kojima se primjenjuju i razvijaju alternativni planovi i strategije te se procjenjuje učinkovitost njihove praktične implementacije. Rad je usmjeren na problematiziranje inovativnih pristupa i mogućnosti razvijanja „novog profesionalizma“ u kojem je praktičar agens i značajni autoritet koji samostalno i u suradnji s ostalim profesionalcima konstruira i sukonstruira kurikuluma.
istraživanje pedagoške prakse; profesionalizam odgajatelja; akcijska istraživanja; refleksivna praksa
nije evidentirano
engleski
The research aspect of the professional identity of educators
nije evidentirano
pedagogical practices research; professionalism of educators; action research; reflective practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-303.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
EDUvision 2014
Mojca Orel
Ljubljana: EDUvision
978-961-93662-3-3
Podaci o skupu
EDUvision
pozvano predavanje
27.11.2014-28.11.2014
Ljubljana, Slovenija