Implementacija informacijske tehnologije u turizmu (CROSBI ID 739117)
Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kovačević, Dražen ; Missoni, Eduard ; Macura, Arijana
hrvatski
Implementacija informacijske tehnologije u turizmu
Destinacije ne ciljaju samo na lokalna tržišta, nego računaju i s potražnjom zemljopisno udaljenijih tržišta, raste potreba za globalnim širenjem informacija. Svoj posrednički posao destinacijska marketinška organizacija će morati obavljati tako da informacijama pozitivno utječe na privlačnost destinacije i na njeno turističko poznavanje, a njen krajnji cilj bit će rezervacija i kupnja turističke usluge. Koncept destinacija kao mreža poduzeća inkorporiran je u osnovi sustava IDMS. TIS je jedan od najboljih informacijskih sustava koji svoje usluge nudi diljem svijeta, preko WWW-a i Interneta.
destinacijska marketinška organizacija; informacijski posrednici; inteligentni destinacijski management system; turistički informacijski sustav
nije evidentirano
engleski
Implementation of Information Technology in Tourism
nije evidentirano
destination marketing organisation; information technology agencies; Intelligent Destination Management System; tourist information system
nije evidentirano
Podaci o prilogu
216-218.
2001.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suvremeni promet
0351-1898
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096