Dizajniranje novih medija (CROSBI ID 52796)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Mitrović, Ivica
hrvatski
Dizajniranje novih medija
Primarni cilj ovog istraživanja nije bio pokušaj da se kronološki obuhvati cjelokupna hrvatska dizajnerska praksa u novim medijima, ved da se skrene pozornost na njezin najvitalniji dio: na dizajn web stranica i to od početka sredinom devedesetih godina prošlog stoljeda do danas. Obuhvadeni su oni projekti koji su unijeli konceptualne, dizajnerske, medijske i tehnološke novosti, te su tako značajno utjecali na lokalnu scenu. Radi se o radovima koji razumiju nove medije kao specifični oblik komunikacije, a ne kao puku tehnološku zamjenu tzv. „starim medijima“. Razvoj web dizajna u Hrvatskoj je promatran kroz tri glavne faze, koje se, kako je vidljivo kroz primjere, ispreplidu na rubovima, tj. ponekad odvijaju istovremeno.
Novi mediji, Vizualna kultura, Multidisciplinarnost
nije evidentirano
engleski
Designing New Media
nije evidentirano
New Media, Visual Culture, Multidisciplinarity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1-15.
objavljeno
Podaci o knjizi
Štefančić, Klaudio
Zagreb: Centar za vizualne studije (CVS)
2011.
0-000-00000-0