Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interkulturalnost u praksi – socijalna distanca prema “drugačijima” (CROSBI ID 212595)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Mrnjaus, Kornelija Interkulturalnost u praksi – socijalna distanca prema “drugačijima” // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 309-325

Podaci o odgovornosti

Mrnjaus, Kornelija

hrvatski

Interkulturalnost u praksi – socijalna distanca prema “drugačijima”

Pitanje interkulturalnosti u multikulturalnim društvima sve je aktualnije. Kultura je nešto što učimo, a isto tako trebamo naučiti, odnosno azvijati kompetencije za život u multikulturalnom okruženju ostvarujući interkulturalni dijalog. Kroz analizu relevantne literature, obrađuje se pitanje odgoja i obrazovanja za interkulturalnost, interkulturalne kompetencije te uloga pedagoga u pitanjima odgoja i obrazovanja za interkulturalnost. U radu se predstavljaju rezultati istraživanja koje je provedeno među studentima Odsjeka za pedagogiju i Odsjeka za kulturalne studije Filozofskog fakulteta u Rijeci, kojim se ispitivala socijalna distanca ispitanika prema nacionalnim i religijskim skupinama primjenom metode anketnog upitnika za sociodemografske pokazatelje i Bogardusove ljestvice socijalne distance. Rezultati istraživanja su pokazali da studenti izražavaju pozitivan stav prema pripadnicima nacionalnih i religijskih skupina osim u česticama stupanja u brak i rjeđe sklapanja bliskih prijateljstva s određenim nacionalnim i religijskim skupinama.

kultura ; multikulturalnost ; interkulturalnost ; socijalna distanca ; studenti pedagogije i kulturalnih studija

nije evidentirano

engleski

Interculturality in praxis – social distance towards “different”

nije evidentirano

intercultural education ; social distance ; pedagogy students ; cultural studies students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

2013.

309-325

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice