Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prilagođavanje programske potpore za učenje djeci s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 392732)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Mezak, Jasminka Prilagođavanje programske potpore za učenje djeci s teškoćama u razvoju / Hutinski, Željko (mentor); Kermek, Dragutin (neposredni voditelj). Vatraždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2011

Podaci o odgovornosti

Mezak, Jasminka

Hutinski, Željko

Kermek, Dragutin

hrvatski

Prilagođavanje programske potpore za učenje djeci s teškoćama u razvoju

Obrazovanje u multimedijskom okruženju umjesto tradicionalnih metoda učenja i poučavanja sve više koristi individualizirane metode, koje su unaprijeđene uvođenjem informacijskih i komunikacijkih tehnologija u proces učenja. Interaktivnost, kao najvažniji element prilagodljivih hipermedijskih programa za učenje pruža efektivnu navigaciju kroz prezentirano nastavno gradivo. Takva je navigacija usklađena s potrebama i interesima korisnika, kao i s pedagoškim ciljevima hipermedijske aplikacije. Kroz izradu ove disertacije istražena je mogućnost prilagodbe hipermedijske programske potpore za učenje dijelova predmeta Priroda i društvo u nižim razredima osnovne škole, prilagođena učenicima s teškoćama u razvoju, posebno učenicima s motoričkim oštećenjima, te prezentirana u osnovnim školama Primorsko- goranske županije. Prvi dio rada obuhvaća pregled metoda poučavanja i primjene informacijske tehnologije u obrazovanju. Drugi dio rada predstavlja osvrt na obrazovanje osoba s posebnim potrebama i specifičnosti u korištenju informacijske tehnologije. U trećem dijelu opisan je razvijeni model prilagodljivog hipermedijskog sustava te načini primjene i vrednovanja ovog sustava, koji se može dalje korigirati i nadograđivati.

individualzirane metode učenja; model domene; model korisnika; model prilagodljivosti; prilagodljivi hipermedijski sustavi; programska potpora za učenje; učenici s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

Adapting Educational Software for Children with Disabilities

nije evidentirano

individual learning methods; domain model; user model; adaptatation model; adaptive hypermedia systems; educational software; students with disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

113

14.10.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Vatraždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija