Usporedna analiza korištenja multimedijskih alata pri izradi edukativne aplikacije (CROSBI ID 392731)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Lesica-Mezak, Jasminka
Prelog, Nenad
hrvatski
Usporedna analiza korištenja multimedijskih alata pri izradi edukativne aplikacije
Osnovna tema ovog rada je usporedna analiza uporabe nekoliko multimedijskih autorskih alata na raznim platformama pri izradi edukativne aplikacije s naglaskom na način pronalaženja optimalnog alata prema specifičnim zahtjevima aplikacije. U opisu izrade multimedijske aplikacije prema udžbeniku matematike za osnovne škole, prikazana je prednost korištenja multimedije nad klasičnim procesom obrazovanja, opisana je izrada u svakom od odabranih autorskih alata na različitim platformama, te izrada za korištenje na mreži. Završetak istraživanja predstavlja usporedna analiza korištenih alata obzirom na platformu, ekranske i animacijske mogućnosti, interaktivnost, te mogućnosti korištenja zvuka. Navode se kriteriji i zahtjevi aplikacije, na osnovu kojih su analizirane prednosti i nedostaci svakog alata pri izradi iste edukativne aplikacije, te predstavljaju osnovu pri odabiru optimalnog autorskog alata.
Multimedija; hipermedija; autorski alati; edukativni softver
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of using multimedia authoring tools in developing an educational application
Osnovna tema ovog rada je usporedna analiza uporabe nekoliko multimedijskih autorskih alata na raznim platformama pri izradi edukativne aplikacije s naglaskom na način pronalaženja optimalnog alata prema specifičnim zahtjevima aplikacije. U opisu izrade multimedijske aplikacije prema udžbeniku matematike za osnovne škole, prikazana je prednost korištenja multimedije nad klasičnim procesom obrazovanja, opisana je izrada u svakom od odabranih autorskih alata na različitim platformama, te izrada za korištenje na mreži. Završetak istraživanja predstavlja usporedna analiza korištenih alata obzirom na platformu, ekranske i animacijske mogućnosti, interaktivnost, te mogućnosti korištenja zvuka. Navode se kriteriji i zahtjevi aplikacije, na osnovu kojih su analizirane prednosti i nedostaci svakog alata pri izradi iste edukativne aplikacije, te predstavljaju osnovu pri odabiru optimalnog autorskog alata.
multimedia; hypermedia; authoring tools; educational software
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
113
19.04.1997.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet organizacije i informatike
Vatraždin