Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Repozicioniranje marke u industriji bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 392730)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Mulović, Ana Repozicioniranje marke u industriji bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj / Prof.dr.sc. Tihomir Vranešević (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2011

Podaci o odgovornosti

Mulović, Ana

Prof.dr.sc. Tihomir Vranešević

hrvatski

Repozicioniranje marke u industriji bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj

Poimanje marke se prvi puta spominje davne 1552. g. i do današnjeg koncepta religija marke je prošla dugotrajan i značajan razvojni put. Marka je postala neizostavan koncept poslovanja tvrtke i važan faktor tržišnog uspjeha. Upravljanje markama je danas preduvjet opstanka tvrtke na tržištu. Poznavanje dvaju osnovnih alata upravljanja markama, identiteta i pozicioniranja marke, nužno je za razumijevanje procesa repozicioniranja i izgradnju jake marke tijekom vremena. Marka da bi opstala zakonom preživljavanja mora se repozicionirati. Na taj način upravljači markom omogućuju da marka ostane i dalje snažna i vodeća na tržištu. Repozicioniranje marke na tržištu bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj temeljna je tema ovog rada. Kako bi se dobile bolje spoznaje o procesu repoziciniranja na tržištu bezalkoholnih pića osim sekundarnih, provedena su i primarna kvalitativna istraživanja na uzorku od deset stručnjaka i 150 korisnika voćnih sokova. Rezultati istraživanja potvrdili su da: a) poznavanje svijesti potrošača i postojeći trendovi na tržištu bezalkoholnih pića u Hrvatskoj imaju izravan učinak na odluku o izgradnji arhitekture maraka b) srž marke je jedna od odrednica definiranja komunikacijskih aktivnosti na tržištu bezalkoholnih pića prilikom repozicioniranja c) izgradnja dodane funkcionalne vrijednosti proizvoda utječe na repozicioniranje marke na tržištu bezalkoholnih pića, ali uz uvjet da se radi o značajnoj dodanoj funkcionalnoj vrijednosti. Sublimirani rezultati provedenih primarnih i sekundarnih istraživanja prikazani su u „modelu osam koraka repozicioniranja marke“. Neprekidno osvježavanje i revitalizacija marke je nužno za stvaranje stabilne tržišne pozicije i izgradnju snažne marke.

marka ; upravljanje markama ; identitet marke ; pozicioniranje marke ; izgradnja marke ; repozicioniranje marke

nije evidentirano

engleski

Repositioning in the industry of soft drinks in Croatia

nije evidentirano

brand ; brand management ; brand identity ; brand positioning ; brand building ; brand repositioning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

181

09.03.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija