Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju (CROSBI ID 212464)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Maglica, Toni ; Jerković, Dijana Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 3; 149-167

Podaci o odgovornosti

Maglica, Toni ; Jerković, Dijana

hrvatski

Procjena rizičnih i zaštitnih čimbenika za internalizirane probleme u školskom okruženju

Škola uz obitelj ima ključnu ulogu u razvoju djeteta te je upravo školsko okruženje jedno od ključnih socijalizacijskih okruženja. U školskom okruženju djeca manifestiraju naučeno u svojem primarnom obiteljskom okruženju. U tom testiranju vlastitih snaga, ali i slabosti, školsko okruženje postaje mjesto na kojem se prvi put mogu manifestirati određene poteškoće u ponašanju. Kad je riječ o internaliziranim poremećajima u ponašanju, možemo kazati kako se oni teže uočavaju, teže su dostupni opažanju okoline i u školskom okruženju bivaju često puta zanemareni, a zbog svoje složenosti i kasne detekcije mogu prerasti u ponašanja koja su iznimno opasna za pojedinca i za njegovu okolinu. Ovim radom želi se doprinijeti dodatnom pojašnjavanju ove problematike, i to opisom samog fenomena kao i predstavljanjem postojećih istraživanja u svijetu i Hrvatskoj, uz svijest kako je riječ o metodološki neujednačenim istraživanjima i kako je za implementaciju preventivnih programa potrebna studija epidemioloških pokazatelja. Obrazložit će se zbog čega je uopće važno školsko okruženje i koji su to internalizirani poremećaji u ponašanju posebno prisutni kod učenika.

Epidemiologija ; rizični čimbenici ; zaštitni čimbenici.

nije evidentirano

engleski

Assessment of the risk and protective factors for internalized problems in school settings

nije evidentirano

Epidemiology ; risk factors ; protective factors

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (3)

2014.

149-167

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Pedagogija