Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 734071

Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju


Jukić, Tonća
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 7-8 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 734071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
(Introducing the concept of heritage through action research in early and pre-school education)

Autori
Jukić, Tonća

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts / Ivon, Hicela - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014, 7-8

Skup
10. dani otočkih dječjih vrtića Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje

Mjesto i datum
Hvar, Hrvatska, 9.-11.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
akcijsko istraživanje; baština; kreativnost; održivi razvoj; rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(action research; heritage; creativity; sustainable development; early and pre-school education)

Sažetak
Baština predstavlja nepresušan izvor za osvješćivanje vlastitog i tuđeg identiteta te za razumijevanje različitosti i osobne odgovornosti u kontekstu održivog razvoja. Upravo stoga je neizostavna tema u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju koji, zajedno s obitelji, predstavlja polaznu točku u procesu cjeloživotnog učenja i izgrađivanja pojedinaca koji će se aktivno, odgovorno i kreativno odnositi prema prirodnom, društvenom i tehničko-tehnološkom okružju. Pristup baštinskim sadržajima i iskustvima koja iz njih proizlaze potrebno je sustavno i cilju usmjereno planirati, ostvarivati, pratiti i vrednovati kako bi se utvrdilo u kojoj mjeri i na koji način pridonosi djetetovom procesu razumijevanja i njegovom cjelovitom razvoju. Budući da akcijsko istraživanje predstavlja proces istraživanja odgojno-obrazovne prakse koji se provodi u svrhu njezina unaprjeđenja te se ostvaruje kroz spiralno povezane etape planiranja, djelovanja, praćenja i refleksije, u radu se predlažu mogućnosti upoznavanja baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Spoznaje dobivene takvim istraživačkim pristupom mogle bi pridonijeti osvješćivanju šire zajednice o važnosti i dobrobiti upoznavanja baštine od najranije dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest umjetnosti

Napomena
Sažetak je objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku.



POVEZANOST RADA


Projekti:
244-2440820-0794 - Istočnojadranske umjetničke teme: umjetnost, politika, maritimno iskustvo (Prijatelj-Pavičić, Ivana, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Tonća Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Jukić, Tonća
Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts / Ivon, Hicela (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 7-8 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Jukić, T. (2014) Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. U: Ivon, H. (ur.)Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts.
@article{article, author = {Juki\'{c}, T.}, editor = {Ivon, H.}, year = {2014}, pages = {7-8}, keywords = {akcijsko istra\v{z}ivanje, ba\v{s}tina, kreativnost, odr\v{z}ivi razvoj, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, title = {Upoznavanje ba\v{s}tine kroz akcijsko istra\v{z}ivanje u ranom i pred\v{s}kolskom odgoju i obrazovanju}, keyword = {akcijsko istra\v{z}ivanje, ba\v{s}tina, kreativnost, odr\v{z}ivi razvoj, rani i pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Juki\'{c}, T.}, editor = {Ivon, H.}, year = {2014}, pages = {7-8}, keywords = {action research, heritage, creativity, sustainable development, early and pre-school education}, title = {Introducing the concept of heritage through action research in early and pre-school education}, keyword = {action research, heritage, creativity, sustainable development, early and pre-school education}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Splitu}, publisherplace = {Hvar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font