Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 618504)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jukić, Tonća Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts / Ivon, Hicela (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2014. str. 7-8

Podaci o odgovornosti

Jukić, Tonća

hrvatski

Upoznavanje baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Baština predstavlja nepresušan izvor za osvješćivanje vlastitog i tuđeg identiteta te za razumijevanje različitosti i osobne odgovornosti u kontekstu održivog razvoja. Upravo stoga je neizostavna tema u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju koji, zajedno s obitelji, predstavlja polaznu točku u procesu cjeloživotnog učenja i izgrađivanja pojedinaca koji će se aktivno, odgovorno i kreativno odnositi prema prirodnom, društvenom i tehničko-tehnološkom okružju. Pristup baštinskim sadržajima i iskustvima koja iz njih proizlaze potrebno je sustavno i cilju usmjereno planirati, ostvarivati, pratiti i vrednovati kako bi se utvrdilo u kojoj mjeri i na koji način pridonosi djetetovom procesu razumijevanja i njegovom cjelovitom razvoju. Budući da akcijsko istraživanje predstavlja proces istraživanja odgojno-obrazovne prakse koji se provodi u svrhu njezina unaprjeđenja te se ostvaruje kroz spiralno povezane etape planiranja, djelovanja, praćenja i refleksije, u radu se predlažu mogućnosti upoznavanja baštine kroz akcijsko istraživanje u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. Spoznaje dobivene takvim istraživačkim pristupom mogle bi pridonijeti osvješćivanju šire zajednice o važnosti i dobrobiti upoznavanja baštine od najranije dobi.

akcijsko istraživanje; baština; kreativnost; održivi razvoj; rani i predškolski odgoj i obrazovanje

Sažetak je objavljen na hrvatskom i engleskom jeziku.

engleski

Introducing the concept of heritage through action research in early and pre-school education

nije evidentirano

action research; heritage; creativity; sustainable development; early and pre-school education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7-8.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem/scientific conference with international participation: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje /Child - Heritage - Education: Sažetci radova/Abstracts

Ivon, Hicela

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

Podaci o skupu

10. dani otočkih dječjih vrtića Splitsko-dalmatinske i Dubrovačko-neretvanske županije: Dijete - baština - odgoj i obrazovanje

predavanje

09.10.2014-11.10.2014

Hvar, Hrvatska

Povezanost rada

Povijest umjetnosti