Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata (CROSBI ID 212321)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Turk, Marko ; Ledić, Jasminka Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 187-201

Podaci o odgovornosti

Turk, Marko ; Ledić, Jasminka

hrvatski

Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata

Europska dimenzija u obrazovanju odavno je prisutna u europskoj obrazovnoj politici znanstvenim istraživanjima i stručnim raspravama, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Iako se školske pedagoge nerijetko smatra najodgovornijima za praćenje i uvođenje novih smjernica razvoja škola, europska dimenzija u obrazovanju nije bila dovedena u vezu sa stavovima studenata pedagogije – budućih pedagoga, kao što nije otvarano pitanje doprinosa visokog obrazovanja ovladavanju kompetencijama za implementaciju ovoga koncepta u njihov budući rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga i studenata diplomskog studija Pedagogije, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje.

europska dimenzija u obrazovanju; studenti pedagogije; školski pedagozi; kompetencije školskih pedagoga; kompetencije europske dimenzije u obrazovanju

nije evidentirano

engleski

Competences of the European dimension in education: students’ attitudes

nije evidentirano

European dimension of education; students of education (pedagogy); school counsellors; competences of school counsellors; competences of the European dimension in education.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (2)

2013.

187-201

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice