Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 733707

Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata


Turk, Marko; Ledić, Jasminka
Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 187-201 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
Kompetencije europske dimenzije u obrazovanju: stavovi studenata
(Competences of the European dimension in education: students’ attitudes)

Autori
Turk, Marko ; Ledić, Jasminka

Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 10 (2013), 2; 187-201

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Europska dimenzija u obrazovanju; studenti pedagogije; školski pedagozi; kompetencije školskih pedagoga; kompetencije europske dimenzije u obrazovanju
(European dimension of education; students of education (pedagogy); school counsellors; competences of school counsellors; competences of the European dimension in education.)

Sažetak
Europska dimenzija u obrazovanju odavno je prisutna u europskoj obrazovnoj politici znanstvenim istraživanjima i stručnim raspravama, dok je u hrvatskom okruženju interes za navedenu temu znatno slabiji. Iako se školske pedagoge nerijetko smatra najodgovornijima za praćenje i uvođenje novih smjernica razvoja škola, europska dimenzija u obrazovanju nije bila dovedena u vezu sa stavovima studenata pedagogije – budućih pedagoga, kao što nije otvarano pitanje doprinosa visokog obrazovanja ovladavanju kompetencijama za implementaciju ovoga koncepta u njihov budući rad. Temeljem rezultata nacionalnog istraživanja o kompetencijama školskih pedagoga i studenata diplomskog studija Pedagogije, koje su uključivale i kompetencije europske dimenzije, u radu će biti izneseni rezultati istraživanja te prijedlozi i preporuke za implementaciju sadržaja ovoga koncepta u visokoškolsko obrazovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
009-0000000-0931 - Sveučilište i vanjsko okruženje u kontekstu europskih integracijskih procesa (Jasminka Ledić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Marko Turk, (319394)
Jasminka Ledić, (2671)

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • ABI/INFORM