KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI (CROSBI ID 618406)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Baković, Tomislav ; Dužević, Ines ; Lazibat, Tonći
hrvatski
KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI
Cilj ovoga rada je definirati glavne komponente radikalne inovacijske kulture i zatim istražiti njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača u hrvatskoj prerađivačkoj industriji. Također se ukratko objašnjava i poveznica između radikalne i inkrementalne inovacijske kulture. Glavnim čimbenicima radikalne inovacijske kulture smatraju se autonomija, kanibalizacija, proaktivnost i preuzimanje rizika, a mjeri se njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Strukturni model (SEM) je razvijen koristeći podatke prikupljene od 203 hrvatska prerađivačka poduzeća. AMOS software paket je korišten za testiranje hipoteza. Rezultati sugeriraju da se komponente radikalne inovacijske kulture mogu podijeliti u dvije grupe ovisno o njihovom utjecaju na zadovoljstvo potrošača. Prva grupa se sastoji od proaktivnosti i preuzimanja rizika i u ovom slučaju je dokazan utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Druga grupa se sastoji od autonomije i kanibalizacije i u ovom slučaju nije otkrivena poveznica sa zadovoljstvom potrošača. U radu je objašnjena i veza radikalnih inovacija s trgovinom.
radikalna inovacijska kultura; zadovoljstvo kupca; Hrvatska prerađivačka industrija; strukturalno modeliranje; trgovina
nije evidentirano
engleski
THE COMPONENTS OF RADICAL INOVATION CULTURE AND THEIR IMPACT ON THE CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CROATIAN MANUFACTURING INDUSTRY
nije evidentirano
radical innovation culture; organizational culture; customer satisfaction; Croatian manufacturing industry; quantitative; SEM; trade
nije evidentirano
Podaci o prilogu
337-349.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje
Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B.
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-346-004-8
Podaci o skupu
PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje
predavanje
19.11.2014-20.11.2014
Zagreb, Hrvatska