Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI (CROSBI ID 618406)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Baković, Tomislav ; Dužević, Ines ; Lazibat, Tonći KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI // Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje / Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B. (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 337-349

Podaci o odgovornosti

Baković, Tomislav ; Dužević, Ines ; Lazibat, Tonći

hrvatski

KOMPONENTE RADIKALNE INOVACIJSKE KULTURE I NJIHOV UTJECAJ NA ZADOVOLJSTVO POTROŠAČA U HRVATSKOJ PRERAĐIVAČKOJ INDUSTRIJI

Cilj ovoga rada je definirati glavne komponente radikalne inovacijske kulture i zatim istražiti njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača u hrvatskoj prerađivačkoj industriji. Također se ukratko objašnjava i poveznica između radikalne i inkrementalne inovacijske kulture. Glavnim čimbenicima radikalne inovacijske kulture smatraju se autonomija, kanibalizacija, proaktivnost i preuzimanje rizika, a mjeri se njihov utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Strukturni model (SEM) je razvijen koristeći podatke prikupljene od 203 hrvatska prerađivačka poduzeća. AMOS software paket je korišten za testiranje hipoteza. Rezultati sugeriraju da se komponente radikalne inovacijske kulture mogu podijeliti u dvije grupe ovisno o njihovom utjecaju na zadovoljstvo potrošača. Prva grupa se sastoji od proaktivnosti i preuzimanja rizika i u ovom slučaju je dokazan utjecaj na zadovoljstvo potrošača. Druga grupa se sastoji od autonomije i kanibalizacije i u ovom slučaju nije otkrivena poveznica sa zadovoljstvom potrošača. U radu je objašnjena i veza radikalnih inovacija s trgovinom.

radikalna inovacijska kultura; zadovoljstvo kupca; Hrvatska prerađivačka industrija; strukturalno modeliranje; trgovina

nije evidentirano

engleski

THE COMPONENTS OF RADICAL INOVATION CULTURE AND THEIR IMPACT ON THE CONSUMER BEHAVIOUR IN THE CROATIAN MANUFACTURING INDUSTRY

nije evidentirano

radical innovation culture; organizational culture; customer satisfaction; Croatian manufacturing industry; quantitative; SEM; trade

nije evidentirano

Podaci o prilogu

337-349.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik međunarodne znanstvene konferencije - Perspektive trgovine 2014: Ljudi, tehnologija, znanje

Knego, N. ; Renko, S. ; Knežević, B.

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-346-004-8

Podaci o skupu

PERSPEKTIVE TRGOVINE 2014: Ljudi, tehnologija, znanje

predavanje

19.11.2014-20.11.2014

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice