Reklamne strategije - nekada i sada (CROSBI ID 618355)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Stolac, Diana
hrvatski
Reklamne strategije - nekada i sada
U izlaganju se iznose obilježja reklamnoga diskursa u novinama u 19. stoljeću te u različitim medijima u 20. i 21. stoljeću. Naglasak je na reklamnim strategijama koje se rabe. Potom se analizira njihov odnos. Zamjećuju se zajednička obilježja, ali i razlike. Razlike su uvjetovane mogućnostima pojedinih medijima, različitim proklamiranim društvenim vrijednostima, sociološkim i sociolingvističkim razlozima. Pristup je prožimanje semiotičkoga i sociolingvističkoga.
reklamni diskurs ; novine u 19. st. ; mediji u 20. i 21. st. ; reklamne strategije ; semiotički i sociolingvistički pristup
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu MZOS-a br. 009-2263053-0916 i potpori Sveučilišta u Rijeci br. 13.04.1.2.03 voditeljice Diane Stolac.
engleski
Advertising strategies - then and now
nije evidentirano
advertising discourse ; newspapers in the 19th century ; media in the 20th and 21st century ; advertising strategies ; semiotic and sociolinguistic approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
---.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Riječki filološki dani 10
predavanje
27.11.2014-29.11.2014
Rijeka, Hrvatska