Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Reklamne strategije - nekada i sada (CROSBI ID 618355)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Stolac, Diana Reklamne strategije - nekada i sada. 2014. str. ---

Podaci o odgovornosti

Stolac, Diana

hrvatski

Reklamne strategije - nekada i sada

U izlaganju se iznose obilježja reklamnoga diskursa u novinama u 19. stoljeću te u različitim medijima u 20. i 21. stoljeću. Naglasak je na reklamnim strategijama koje se rabe. Potom se analizira njihov odnos. Zamjećuju se zajednička obilježja, ali i razlike. Razlike su uvjetovane mogućnostima pojedinih medijima, različitim proklamiranim društvenim vrijednostima, sociološkim i sociolingvističkim razlozima. Pristup je prožimanje semiotičkoga i sociolingvističkoga.

reklamni diskurs ; novine u 19. st. ; mediji u 20. i 21. st. ; reklamne strategije ; semiotički i sociolingvistički pristup

Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu MZOS-a br. 009-2263053-0916 i potpori Sveučilišta u Rijeci br. 13.04.1.2.03 voditeljice Diane Stolac.

engleski

Advertising strategies - then and now

nije evidentirano

advertising discourse ; newspapers in the 19th century ; media in the 20th and 21st century ; advertising strategies ; semiotic and sociolinguistic approach

nije evidentirano

Podaci o prilogu

---.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Riječki filološki dani 10

predavanje

27.11.2014-29.11.2014

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija