Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Budući izazovi marketinga opće dobrobiti (CROSBI ID 618265)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Mulović, Ana Budući izazovi marketinga opće dobrobiti // Zbornik radova. 2014. str. 183-195

Podaci o odgovornosti

Mulović, Ana

hrvatski

Budući izazovi marketinga opće dobrobiti

Značajne promjene u marketinškom makrookruženju doprinose promjenama unutar organizacije i redefiniranju njezinog poslovanja. Marketinški stručnjaci diljem svijeta sve veću važnost pridaju marketingu opće dobrobiti (engl. Cause Related Marketing, CRM). Izdvajanje marketinga opće dobrobiti, kao jednog od oblika društveno odgovornog poslovanja kojim organizacije nastoje zadovoljiti izazove koje interesno utjecajne skupine stavljaju pred njih, temelj je budućeg razvoja za organizacije. Istovremeno, na tržištu se nalazi sve veći broj organizacija koje spajaju svoje inicijative korporativne društvene odgovornosti s marketinškim aktivnostima. Također, tijekom posljednja dva desetljeća sve veći broj organizacija povećava svoja ulaganja u razvoj marketinga opće dobrobiti. Marketing opće dobrobiti je postao učinkoviti promotivni alat i održiva marketinška strategija u razvijenim zemljama. Pridobiti povjerenje potrošača uz ostvarenje društveno korisnih ciljeva, ostvariti veće vrijednosti za društvo, te smanjiti sumnje potrošača u razloge ulaganja organizacija u marketing opće dobrobiti dio su izazova pred kojima se nalazi.

marketing ; marketing opće dobrobiti ; društveno odgovoran marketing

nije evidentirano

engleski

Future challenges of cause related marketing

nije evidentirano

Marketing ; Cause Related Marketing ; Social Reposnsible Marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-195.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova

Podaci o skupu

18. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

poster

01.10.2014-04.10.2014

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija