Budući izazovi marketinga opće dobrobiti (CROSBI ID 618265)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mulović, Ana
hrvatski
Budući izazovi marketinga opće dobrobiti
Značajne promjene u marketinškom makrookruženju doprinose promjenama unutar organizacije i redefiniranju njezinog poslovanja. Marketinški stručnjaci diljem svijeta sve veću važnost pridaju marketingu opće dobrobiti (engl. Cause Related Marketing, CRM). Izdvajanje marketinga opće dobrobiti, kao jednog od oblika društveno odgovornog poslovanja kojim organizacije nastoje zadovoljiti izazove koje interesno utjecajne skupine stavljaju pred njih, temelj je budućeg razvoja za organizacije. Istovremeno, na tržištu se nalazi sve veći broj organizacija koje spajaju svoje inicijative korporativne društvene odgovornosti s marketinškim aktivnostima. Također, tijekom posljednja dva desetljeća sve veći broj organizacija povećava svoja ulaganja u razvoj marketinga opće dobrobiti. Marketing opće dobrobiti je postao učinkoviti promotivni alat i održiva marketinška strategija u razvijenim zemljama. Pridobiti povjerenje potrošača uz ostvarenje društveno korisnih ciljeva, ostvariti veće vrijednosti za društvo, te smanjiti sumnje potrošača u razloge ulaganja organizacija u marketing opće dobrobiti dio su izazova pred kojima se nalazi.
marketing ; marketing opće dobrobiti ; društveno odgovoran marketing
nije evidentirano
engleski
Future challenges of cause related marketing
nije evidentirano
Marketing ; Cause Related Marketing ; Social Reposnsible Marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-195.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova
Podaci o skupu
18. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
poster
01.10.2014-04.10.2014
Senj, Hrvatska