Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre (CROSBI ID 52628)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Saftić, Darko Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre // Suvremeni trendovi u turizmu / Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja (ur.). Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2014. str. 197-221

Podaci o odgovornosti

Saftić, Darko

hrvatski

Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre

Glavni cilj ovoga rada bio je utvrditi povezanost između broja posjeta turista u odnosu na korištenje turističkih dobara, stavove turista o turističkoj destinaciji koju su posjetili, te stavovima turista o ponovnom posjetu destinaciji u budućnosti. Korištene su razne varijable koje se tiču turističkih dobara, stavova turista o posjećenoj turističkoj destinaciji, stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji, te broju posjeta destinaciji. Istraživanje je provedeno od srpnja do rujna 2010. Podaci su prikupljeni na uzorku turista koju su boravili u sedam turističkih naselja u Istarskoj županiji putem samopopunjavanja anketnog upitnika. Tijekom navedenog razdoblja posjećeno je 20 smještajnih objekata te je prikupljeno ukupno 2233 prikladno popunjena upitnika. Povezanost između broja posjeta turista i ostalih promatranih varijabli testirana je korištenjem χ2 testa. Utvrđena je signifikantna povezanost između korištenja određenih turističkih dobara i broja posjeta turista ; između stavova turista o posjećenoj destinaciji i broja posjeta turista, te između stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji i broja posjeta turista.

turizam, marketing, destinacija, posjet, segmentacija.

nije evidentirano

engleski

Innovative approach in the tourism market analysis: case of Istria

nije evidentirano

tourism, marketing, destination, visit, segmentation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

197-221.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni trendovi u turizmu

Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja

Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli

2014.

978-953-7498-77-1

Povezanost rada

Ekonomija