Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre (CROSBI ID 52628)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Saftić, Darko
hrvatski
Inovativan pristup analizi turističkog tržišta: primjer Istre
Glavni cilj ovoga rada bio je utvrditi povezanost između broja posjeta turista u odnosu na korištenje turističkih dobara, stavove turista o turističkoj destinaciji koju su posjetili, te stavovima turista o ponovnom posjetu destinaciji u budućnosti. Korištene su razne varijable koje se tiču turističkih dobara, stavova turista o posjećenoj turističkoj destinaciji, stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji, te broju posjeta destinaciji. Istraživanje je provedeno od srpnja do rujna 2010. Podaci su prikupljeni na uzorku turista koju su boravili u sedam turističkih naselja u Istarskoj županiji putem samopopunjavanja anketnog upitnika. Tijekom navedenog razdoblja posjećeno je 20 smještajnih objekata te je prikupljeno ukupno 2233 prikladno popunjena upitnika. Povezanost između broja posjeta turista i ostalih promatranih varijabli testirana je korištenjem χ2 testa. Utvrđena je signifikantna povezanost između korištenja određenih turističkih dobara i broja posjeta turista ; između stavova turista o posjećenoj destinaciji i broja posjeta turista, te između stavova turista o budućem ponovnom posjetu destinaciji i broja posjeta turista.
turizam, marketing, destinacija, posjet, segmentacija.
nije evidentirano
engleski
Innovative approach in the tourism market analysis: case of Istria
nije evidentirano
tourism, marketing, destination, visit, segmentation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-221.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni trendovi u turizmu
Gržinić, Jasmina ; Bevanda, Vanja
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli
2014.
978-953-7498-77-1