Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kakvoća komunikacije na Zavodu za dječju kirurgiju KBC Zagreb (CROSBI ID 211891)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Stilinović, Marina ; Sabolić Pipinić, Ivana ; Antabak, Anko ; Ćavar, Stanko ; Bogović, Marko ; Sršen Medančić, Suzana ; Tandara, Ruža ; Luetić, Tomislav ; Kakvoća komunikacije na Zavodu za dječju kirurgiju KBC Zagreb // Paediatria Croatica, 58 (2014), 3; 203-207. doi: 10.13112/PC.2014.36

Podaci o odgovornosti

Stilinović, Marina ; Sabolić Pipinić, Ivana ; Antabak, Anko ; Ćavar, Stanko ; Bogović, Marko ; Sršen Medančić, Suzana ; Tandara, Ruža ; Luetić, Tomislav ;

hrvatski

Kakvoća komunikacije na Zavodu za dječju kirurgiju KBC Zagreb

Istraživanje je provedeno kako bi se ispitalo zadovoljstvo i utvrdilo iskustvo roditelja hospitalizirane djece s različitim aspektima komunikacije s medicinskim osobljem za vrijeme bolničkog liječenja. U istraživanju je sudjelovalo osamdeset pet roditelja djece hospitalizirane na Zavodu za dječju kirurgiju i urologiju Klinike za kirurgiju KBC Zagreb. Za potrebe istraživanja primijenjen je prilagođeni „Upitnik o iskustvima roditelja djece s teškoćama u razvoju u komunikaciji s medicinskim osobljem“. Upitnik su ispunjavali roditelji na dan djetetova otpusta iz bolnice. Roditelji medicinsko osoblje najčešće ocjenjuju kao profesionalno, ljubazno i empatično. Informacije koje su dobili u razgovoru bile su im razumljive, a to su provjerili liječnici. Najviše informacija dobili su o djetetovom trenutnom stanju i o tijeku i postupcima liječenja. Svi roditelji smatraju važnim da na Zavodu postoji stručna osoba koja pruža psihosocijalnu potporu. Najveći broj ispitanih roditelja izjavio je da su im od medicnskog osoblja najveću potporu pružili liječnik i medicinske sestre. Na pitanje o zadovoljstvu s komunikacijom s medicinskim osobljem općenito, većina ispitanika izjasnila se kao vrlo zadovoljni (75% ih je vrlo zadovoljno s komunikacijom s liječnikom, 82% ih je vrlo zadovoljno s komunikacijom s medicinskim sestrama). Odnos medicinskog osoblja i obitelji važan je u procesu liječenja djece i adolescenata. Primjerena komunikacija medicinskog osoblja i roditelja umanjuje stres roditelja zbog bolesti i liječenja i unapređuje tijek i rezultate liječenja.

hospitalizacija; roditelji; zadovoljstvo bolesnika; medicinsko osoblje

nije evidentirano

engleski

Communication quality in Division of pediatric surgery KBC Zagreb

nije evidentirano

Hospitalisation; parents; patient satisfaction; medical personnel

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58 (3)

2014.

203-207

objavljeno

1330-1403

10.13112/PC.2014.36

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti

Poveznice
Indeksiranost