Kakva nam je pragmatika potrebna u proučavanju ranog usvajanja sintakse? (CROSBI ID 482028)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Brdar-Szabó, Rita ; Brdar, Mario
hrvatski
Kakva nam je pragmatika potrebna u proučavanju ranog usvajanja sintakse?
Na primjerima prijelaza od holofraze prema fazi dvočlanih iskaza, odnosno na samom početku faze dvočlanih iskaza pokušat ćemo pokazati ograničenja čisto sintaktički, semantički i pragmatički utemeljenih modela u proučavanju ranog usvajanja sintakse. Polazeći od vrlo širokog shvaćanja pragmatike i odredjenja sintakse kao sredstva koje doprinosi konstruiranju propozicijske semantike i koherentnosti diskursa, zagovarat ćemo u ovom referatu potrebu integracije sintakse, semantike i pragmatike u okviru kognitivno-funkcionalnog modela. Na takvoj teoretskoj osnovi rano usvajanje sintakse može se smatrati procesom grammatikalizacije primarno pragmatičkih struktura.
usvajanje jezika; pragmatika; sintaksa; vertikalne konstrukcije; holofraza
nije evidentirano
engleski
What sort of syntax does it take to study early acquisition of syntax?
nije evidentirano
language acquisition; pragmatics; syntax; vertical constructions; holophrase
nije evidentirano
Podaci o prilogu
127-134-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
Badurina, Lada, Nada Ivanetić, Boris Pritchard, Diana Stolac
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Podaci o skupu
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
predavanje
07.05.1999-08.05.1999
Opatija, Hrvatska