Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske (CROSBI ID 481985)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Marketing u maloprodaji Republike Hrvatske
Primjena marketinga u maloprodaji Republike Hrvatske je neophodna, jer su hrvatski maloprodavači izloženi oštroj konkurenciji kako na domaćem tako i na međunarodnom tržištu. Taj se marketing treba razvijati i u sadašnjim uvjetima, iako nisu stvorena krupna maloprodajna poduzeća ni kooperacijske tvorevine, a hrvatsko društvo još nije u fazi izobilja. Budući da se oečkuje digitalizacija svih područja života čovjeka, suvremeni marketinški informacijski sustavi imaju posebno značenje u marketingu u maloprodaji. U novom sustavu marketinga hrvatski e - maloporodavači trebali bi razvijati kooperativne odnose i udruge kako međusobno tako i sa stranim maloprodavačima. To bi bili preduvjeti za oblikovanje novih suvremenih maloprodajnih poslovnih jedinica i više razine maloprodajne strukture.
marketing; maloprodaja; Republika Hrvatska; internacionalizacija maloprodaje; e - maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Marketing in the Retail Trade in the Republic of Croatia
nije evidentirano
marketing; retail trade; Republic of Croatia; internationalizatiopn of retailing; e - retailing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
223 - 229-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketing države - marketing hrvatske države
Rocco, Fedor; Borš, Vanja
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
17th Congress of CROMAR Croatia "State Marketing - Croatian State Marketing" - Science Convention with International Participation
predavanje
15.11.2001-16.11.2001
Pula, Hrvatska