Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kako postati i ostati konkurentan u e-poslovanju? (CROSBI ID 93246)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Knežević, Blaženka Kako postati i ostati konkurentan u e-poslovanju? Informatorova birotika i informatika, 16 (2001), 72; 11-14-x

Podaci o odgovornosti

Knežević, Blaženka

hrvatski

Kako postati i ostati konkurentan u e-poslovanju?

Nova konkurntska stvarnost koja je nastala pojavom i korištenjem Internata u komercijalne svrhe, stvara nove mogućnosti, ali i prijetnje za sve gospodarske subjekte. Jedino poduzeća koja budu na Internet gledala kao na novi medij za odvijanje poslovanih procesa, imat će šanse za uspjeh u e-poslovanju. Internet ubrzava izvođenje poslovnih procesa i pridonosi efikasnosti poslovanja, a temeljne gospodarske zakonitosti ostaju nenerušene jer poduzeće posluju da bi ostvarila profitabilan rast i razvoj. U isto vrijeme, potrošači nastoje zadovoljiti vlastite potrebe kupujući robe i usluge po najpristupačnijim cijenama. Znači da vrijede zakoni ponude i potražnje, a jedino što se je promijenilo je medij, brzina i efikasnost poslovanja. Glavna značajka elektroničkog poslovanja je hiperkonkurncija u globalnim razmjerima. Zbog toga ćemo člankom pokušati dati odgovor na pitanje kako u turbulentnim uvjetima poduzeće može Internet iskoristiti za stvaranje konkurenske prednosti.

konkurentska prednost; e-poslovanje

nije evidentirano

engleski

How to reach competitive advantage in e-business?

nije evidentirano

competitive advantage; e-business

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (72)

2001.

11-14-x

objavljeno

0351-322X

Povezanost rada

Ekonomija