Kako postati i ostati konkurentan u e-poslovanju? (CROSBI ID 93246)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Knežević, Blaženka
hrvatski
Kako postati i ostati konkurentan u e-poslovanju?
Nova konkurntska stvarnost koja je nastala pojavom i korištenjem Internata u komercijalne svrhe, stvara nove mogućnosti, ali i prijetnje za sve gospodarske subjekte. Jedino poduzeća koja budu na Internet gledala kao na novi medij za odvijanje poslovanih procesa, imat će šanse za uspjeh u e-poslovanju. Internet ubrzava izvođenje poslovnih procesa i pridonosi efikasnosti poslovanja, a temeljne gospodarske zakonitosti ostaju nenerušene jer poduzeće posluju da bi ostvarila profitabilan rast i razvoj. U isto vrijeme, potrošači nastoje zadovoljiti vlastite potrebe kupujući robe i usluge po najpristupačnijim cijenama. Znači da vrijede zakoni ponude i potražnje, a jedino što se je promijenilo je medij, brzina i efikasnost poslovanja. Glavna značajka elektroničkog poslovanja je hiperkonkurncija u globalnim razmjerima. Zbog toga ćemo člankom pokušati dati odgovor na pitanje kako u turbulentnim uvjetima poduzeće može Internet iskoristiti za stvaranje konkurenske prednosti.
konkurentska prednost; e-poslovanje
nije evidentirano
engleski
How to reach competitive advantage in e-business?
nije evidentirano
competitive advantage; e-business
nije evidentirano