Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mogućnosti za razvoj brenda ruralnog turizma - primjer Zadarske županije (CROSBI ID 617403)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Krajnović, Aleksandra ; Rajko, Mladen ; Matković, Mario Mogućnosti za razvoj brenda ruralnog turizma - primjer Zadarske županije // Peta interkatedarska znanstvena konferencija "Konkurentnost, ekonomski rast i blagostanje" - zbornik radova / Cini, Vladimir ; Borozan, Đula ; Ferenčak, Ivan (ur.). Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 127-145

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Rajko, Mladen ; Matković, Mario

hrvatski

Mogućnosti za razvoj brenda ruralnog turizma - primjer Zadarske županije

U radu je prikazan prijedlog strategije brendiranja ruralnog turizma Zadarske županije na temelju primarnog istraživanja - dubinskog intervjua s direktorima Turističkih zajednica Zadarske županije. Kao posljedica usmjerenosti hrvatskog turizma na maritimne prostore, ruralni turizam i turizam na seljačkim gospodarstvima u RH je u početnoj fazi. Najveći iskorak u turističkoj valorizaciji ruralnih prostora učinile su Istarska i Dubrovačko- Neretvanska županija, kojima prema prirodnim, kulturnim, povijesnim i gastronomskim posebnostima Zadarska županija konkurira, međutim prema stupnju razvoja ruralnog turizma za njima uvelike zaostaje. Kako globalna turistička djelatnost postaje sve konkurentnija, mnoge turističke destinacije svoju priliku vide u brendiranju. Brendiranjem se kod potrošača stvara prepoznatljivost turističke destinacije, kao i „emotivna veza“ između turističkih korisnika i same destinacije. Kao rezultat, turistička destinacija bilježi bolju posjećenost, veću potražnju za proizvodima i uslugama, porast cijena nekretnina, poboljšanje turističkih rezultata te u konačnici zadovoljstvo lokalnog stanovništva. U radu se također prikazuje osvrt na Europske smjernice razvoja ruralnog turizma, odnosno Direktive Europske unije zacrtane posebnim dokumentom koji daje preporuke za strateške pravce razvoja turističke destinacije, te se ocjenjuje dostignuta razina razvoja ruralnog turizma u RH sukladno navedenim Direktivama, na primjeru Zadarske županije. U tijeku pisanja rada provedeno je istraživanje koje je potvrdilo da ruralni turizam Zadarske županije ne iskorištava u potpunosti svoj potencijal, što se može promijeniti kroz razvoj brenda koji će omogućiti prepoznatljivost, povećanje kvalitete i raznolikosti turističke ponude te društveni i gospodarski napredak, kako Zadarske županije, tako i cijele regije.

ruralni turizam ; agroturizam ; brend ; turistička destinacija ; Zadarska županija

nije evidentirano

engleski

Possibilities for Development of Rural Tourism Brand - Example of Zadar County

nije evidentirano

rural tourism ; agrotourism ; brand ; tourist destination ; Zadar County

nije evidentirano

Podaci o prilogu

127-145.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peta interkatedarska znanstvena konferencija "Konkurentnost, ekonomski rast i blagostanje" - zbornik radova

Cini, Vladimir ; Borozan, Đula ; Ferenčak, Ivan

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-128-2

Podaci o skupu

Peta interkatedarska znanstvena konferencija "Konkurentnost, ekonomski rast i blagostanje" -

predavanje

10.10.2014-11.10.2014

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice