Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma (CROSBI ID 93230)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Babić, Nada ; Irović, Stanislava Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 39-50-x

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava

hrvatski

Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma

Kakvoća i razvojni učinci predškolskih programa u fokusu su pozornosti predškolske teorije i prakse u svijetu i kod nas već više desetljeća. Promišljanje osnovnih teorijskih okvira određenog modela, programa ili pristupa bitno je za njegovo preuzimanje i provođenje. U radu su problematizirane različite interpretacije konstruktivizma, njegove relacije s interakcionizmom te njegove pedagoške implikacije. Proturječnosti i simplifikacije u tumačenjima individualnih i socijalnih dimezija procesa učenja i poučavanja mogu voditi njegovu osiromašenju. Potpunim odbacivanjem socijalnog posredovanja i izravne instrukcije dovodi se u pitanje kakvoća učenja i poučavanja.

konstruktivizam; interakcionizam; instruktivizam; razvojna primjerenost; učenje; poučavanje

nije evidentirano

engleski

Learning and Teaching in Pre-School Programmes Viewed in the Light of Constructivism

nije evidentirano

constructivism; interactionism; instructionism; developmentally appropriate; learning; teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

142 (1)

2001.

39-50-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija