Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma (CROSBI ID 93230)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
hrvatski
Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma
Kakvoća i razvojni učinci predškolskih programa u fokusu su pozornosti predškolske teorije i prakse u svijetu i kod nas već više desetljeća. Promišljanje osnovnih teorijskih okvira određenog modela, programa ili pristupa bitno je za njegovo preuzimanje i provođenje. U radu su problematizirane različite interpretacije konstruktivizma, njegove relacije s interakcionizmom te njegove pedagoške implikacije. Proturječnosti i simplifikacije u tumačenjima individualnih i socijalnih dimezija procesa učenja i poučavanja mogu voditi njegovu osiromašenju. Potpunim odbacivanjem socijalnog posredovanja i izravne instrukcije dovodi se u pitanje kakvoća učenja i poučavanja.
konstruktivizam; interakcionizam; instruktivizam; razvojna primjerenost; učenje; poučavanje
nije evidentirano
engleski
Learning and Teaching in Pre-School Programmes Viewed in the Light of Constructivism
nije evidentirano
constructivism; interactionism; instructionism; developmentally appropriate; learning; teaching
nije evidentirano