Iskustveno učenje u nastavi biologije (CROSBI ID 481925)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Borić, Edita ; Peko, Anđelka ; Novoselić, Daniela
hrvatski
Iskustveno učenje u nastavi biologije
Iskustveno učenje u nastavi biologije temelji se na istraživanju i otkrivanja. Svrha nastave koja se temelji na iskustvenom učenju je usmjerena djetetu što znači da se ne drže temeljnim samo rezultati kako znanje i spoznaje već proces dolaženja do njih te i samostalnost, individualnost, odgovornost, samopraćenje. Zapravo samostalnim otkrivanjem raste motivacija, zantiželja kao i osobno zadovoljstvo uslijed rezultata koji su prisutni i kontinuirano se propituju. Prikazani su primjeri metode praktičnih radova s naglaskom na tijek pokusa provedenih u osječkoj osnovnoj školi. Istraživanje ima važno mjesto u nastavi biologije. U ovom radu smo ukazali na samostalni rad, pokuse jer omogućuju stjecanje znanja vlastitom aktivnošću, osiguravaju interesantnost i aktualnost nastave, te ostvaruju i niz paralelnih ciljeva.
iskustveno učenje; nastava biologije
nije evidentirano
engleski
Empirical Learning in Biology Instruction
nije evidentirano
empirical learning; biology instruction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov
Maribor:
Podaci o skupu
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja (2 ; 2001)
predavanje
22.11.2001-24.11.2001
Maribor, Slovenija