Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje i razmjena vrijednosti (CROSBI ID 12206)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Grbac, Bruno Stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2012

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Stvaranje i razmjena vrijednosti

Knjiga objedinjuje tekst u sedam poglavlja: Teorija i praksa marketinga, Znanje o partnerima u funkciji stvaranja i razmjene vrijednosti, Stvaranje vrijednosti za potrošače, Cijena - okosnica vrijednosti proizvoda, Značaj distribucije u isporuci vrijednosti potrošačima, Integrirana marketinška komunikacija te Implementacija marketinškog znanja i vještina.

marketing; vrijednost; stvaranje vrijednosti; razmjena vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Creating and exchanging value

nije evidentirano

marketing; value; creating value; exchanging value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket

2012.

978-953-7813-08-6

297

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija