izvor podataka: crosbi
!
Stvaranje i razmjena vrijednosti (CROSBI ID 12206)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Grbac, Bruno
Stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2012
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Stvaranje i razmjena vrijednosti
Knjiga objedinjuje tekst u sedam poglavlja: Teorija i praksa marketinga, Znanje o partnerima u funkciji stvaranja i razmjene vrijednosti, Stvaranje vrijednosti za potrošače, Cijena - okosnica vrijednosti proizvoda, Značaj distribucije u isporuci vrijednosti potrošačima, Integrirana marketinška komunikacija te Implementacija marketinškog znanja i vještina.
marketing; vrijednost; stvaranje vrijednosti; razmjena vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Creating and exchanging value
nije evidentirano
marketing; value; creating value; exchanging value
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket
2012.
978-953-7813-08-6
297
objavljeno
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove