Lokacija kao čimbenik uspješnosti prodaje putem kioska (CROSBI ID 391882)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Korušić, Anita
Petljak, Kristina
hrvatski
Lokacija kao čimbenik uspješnosti prodaje putem kioska
Maloprodaja, kao dinamičan sektor svake ekonomije, svakodnevno bilježi promjene. Kako bi se trgovci prilagodili promjenama i novim zahtjevima na tržištu, od njih se očekuje da zadrže potrošače, privuku nove kupce, te pridobe njihovo povjerenje. Zbog brojnih maloprodajnih poduzeća bilježi se svakodnevni rast konkurencije. Kako bi se diferencirali od većine, poduzeća moraju pružiti kupcima pravi proizvod, u pravo vrijeme, na pravom mjestu. Odabir pravog mjesta poduzeću može osigurati dugoročnu konkurentsku prednost, profitabilnost, te povjerenje kupaca. Predmet istraživanja ovog diplomskog rada je koliko lokacija utječe na poslovanje u maloprodaji izvan prodavaonice - kiosku. U radu su obrađeni teorijski okvir lokacije i obilježja maloprodaje, sa posebnim naglaskom na obilježja kioska. Temeljem analize teorijskog dijela, provedeno je primarno istraživanje putem intervjua sa nezavisnim stručnjacima zaduženim za odabir lokacije kioska. Cilj rada je istražiti je li lokacija važan čimbenik za uspješnost prodaje putem kioska, i postoje li još neki čimbenici koji utječu na uspješnost prodaje putem kioska. Rezultati istraživanja potvrdili su pretpostavku o važnosti lokacije i pokazali su kako lokacija ima značajnu ulogu u poslovanju kioska.
maloprodaja izvan prodavaonica; kiosk; lokacija; uspješnost prodaje; konkurentska prednost
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Location as a factor of sucess in reetail kiosks sale
nije evidentirano
sale outside the stores; kiosk; location; sucess of sales; competitive advantage
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
30.10.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb