Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu (CROSBI ID 616404)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Čagalj, Marin ; Goreta Ban, Smiljana
hrvatski
Segmentacija i stavovi potrošača prema ekološkim proizvodima na splitskom tržištu
Proizvodnja i potrošnja ekološki proizvedenih poljoprivrednih proizvoda u općem je porastu, kako u svijetu, tako i u Republici Hrvatskoj (RH). RH je pristupanjem u Europsku Uniju (EU) prihvatila i implementirala sve zakone EU o ekoloskoj proizvodnji poljoprivrednih proizvoda ( NN 139/10). Cilj ovoga rada bio je utvrditi segmente potrošača i njihove stavove prema ekološki proizvedenim jabukama i rajčicama na splitskom tržištu u 2012 godini. Podaci su prikupljeni anketnim ispitivanjem 258 slučajno odabranih ispitanika. Rezultati ispitivanja su pokazali da najviše ispitanika konzumira ekološke poljoprivredno prehrambene proizvode svakog tjedna, a kupuju ih u supermarketima. Istraživanje je također pokazalo da gotovo svi ispitanici poznaju način i principe ekološke proizvodnje. Anketirani ispitanici najveću važnost pri kupovini ekoloških proizvoda posvećuju vanjskom izgledu proizvoda i certifikatu. Izdvojena su i opisana tri potrošačka segmenta.
ekološka proizvodnja; splitsko tržište; anketa potrošača
nije evidentirano
engleski
Segmentation and consumer attitudes towards organically produced food in the Split market
nije evidentirano
organic farming; Split market; consumer survey
nije evidentirano
Podaci o prilogu
33-34.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 49. hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma
Sonja Marić i Zdenko Lončarić
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-7871-23-9
Podaci o skupu
49. Hrvatski i 9. međunarodni simpozij agronoma
predavanje
16.02.2014-21.02.2014
Dubrovnik, Hrvatska