Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Organizacija nastave glazbe u osnovnoj školi i nastavnih zaduženja učitelja glazbene kulture (CROSBI ID 616382)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Šimunović, Zrinka Organizacija nastave glazbe u osnovnoj školi i nastavnih zaduženja učitelja glazbene kulture // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja : zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 147-149

Podaci o odgovornosti

Šimunović, Zrinka

hrvatski

Organizacija nastave glazbe u osnovnoj školi i nastavnih zaduženja učitelja glazbene kulture

Nastava glazbene kulture sastavni je dio školskog kurikuluma i zajedno s likovnom, tehničkom i tjelesno - zdravstvenom kulturom čini okosnicu kulturno - odgojne uloge osnovne škole. Glavni razlog zašto nastava glazbe treba biti prisutna u svakom obrazovnom sustavu nalazi se u Internacionalnoj deklaraciji i konvenciji o ljudskim pravima i pravima djeteta. Deklaracija kaže kako svako dijete i odrasla osoba ima pravo na obrazovanje i mogućnost za potpuni razvitak i sudjelovanje u kulturnom i umjetničkom životu. Konvencija o pravima djece navodi kako obrazovanje, između ostalog, treba biti usmjereno na razvoj djetetove osobnosti, talenata, psihički i fizičke sposobnosti za iskorištavanje svih svojih potencijala. Kako bi svim ljudima bile ponuđene jednake mogućnosti za kulturne i umjetničke aktivnosti, umjetničko obrazovanje treba biti glavni dio obrazovnih programa jednako dostupno svima (UNESCO, 2006). U ovom radu, prikazati će se kratki povijesni pregled organizacije nastave glazbe poslije kojeg će uslijediti pregled Hrvatskog nastavnog plana i programa te Nacionalnog okvirnog kurikuluma. Analizom organizacije nastave glazbe i zaduženja nastavom učitelja glazbene kulture u Vukovarsko- srijemskoj, Osječko-baranjskoj i Brodsko-posavskoj županiji pokušati će se predvidjeti sve promjene koje će uvođenjem novoga Pravilnika o tjednim radnim obvezama učitelja i stručnih suradnika u osnovnoj školi (Narodne novine, 34/14 i 40/14 ) utjecati na učitelje glazbene kulture na tom području. Namjera je istaknuti opširnost problema i manjkavost školskog kurikuluma u kojemu se kultura postavlja na zadnje mjesto.

nastava glazbe ; učitelji glazbene kulture ; organizacija nastave ; nastavna zaduženja

nije evidentirano

engleski

Organization of music teaching in primary school and teaching duties of music teachers

nije evidentirano

music ; music teachers ; teaching organisation ; teaching assignments

nije evidentirano

Podaci o prilogu

147-149.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja : zbornik sažetaka

Škojo, Tihana

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-58055-3-3

Podaci o skupu

1. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti

predavanje

17.10.2014-18.10.2014

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija