Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 725262

Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje


Urbanc, Kristina; Laklija, Maja; Milić Babić, Marina; Branica, Vanja
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje, 2014. (izvješće).


CROSBI ID: 725262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje
(Multidimensional analysis of the social inclusion of children and students with disabilities in the educational process -qualitative research)

Autori
Urbanc, Kristina ; Laklija, Maja ; Milić Babić, Marina ; Branica, Vanja

Izvornik
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvješće

Godina
2014

Ključne riječi
djeca s teškoćama i studenati s invaliditetom; obrazovni proces; socijalna uključenost
(children and students with disabilities; educational process; social inclusion)

Sažetak
Izvješće o istraživanju nastalo je u okviru istraživačkoga projekta IPA komponenta IV – Razvoj ljudskih potencijala – program Europske unije za Hrvatsku pod nazivom „Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu“, čiji je nositelj Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Studijskim centrom socijalnog rada, Pravnog fakulteta u Zagrebu. Cilj projekta bio je steći bolji uvid u socijalnu uključenost djece s teškoćama u srednjoškolskom obrazovanju i studenata s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i to sveobuhvatnom analizom zadovoljstva učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom sustavima potpore, procjenom očekivanja te ocjenom postojećega stanja. Nadalje, ispitana je i informiranost ostalih sudionika edukacijske integracije (vršnjaka učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom, roditelja, donositelja odluka, članova udruga) o sustavima potpore za učenike s teškoćama i studente s invaliditetom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti

Napomena
Izdavač: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, Urednica: Tjana Uzun, znanstvena recenzija, str: 21-35, ISBN: 978-953-7645-02-1



POVEZANOST RADA


Projekti:
066-0661686-1431 - Djeca, mladi, obitelji i socijalni razvoj Hrvatske (Ajduković, Marina, MZOS ) ( POIROT)
066-0661686-1433 - Funkcioniranje i osnaživanje obitelji u rizičnim uvjetima u Republici Hrvatskoj (Blažeka Kokorić, Slavica, MZOS ) ( POIROT)

Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju

Urbanc, Kristina; Laklija, Maja; Milić Babić, Marina; Branica, Vanja
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje, 2014. (izvješće).
Urbanc, K., Laklija, M., Milić Babić, M. & Branica, V. (2014) Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje. Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu. Izvješće.
@unknown{unknown, year = {2014}, keywords = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama i studenati s invaliditetom, obrazovni proces, socijalna uklju\v{c}enost}, title = {Multidimenzionalna analiza socijalne uklju\v{c}enosti djece s te\v{s}ko\'{c}ama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istra\v{z}ivanje}, keyword = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama i studenati s invaliditetom, obrazovni proces, socijalna uklju\v{c}enost} }
@unknown{unknown, year = {2014}, keywords = {children and students with disabilities, educational process, social inclusion}, title = {Multidimensional analysis of the social inclusion of children and students with disabilities in the educational process -qualitative research}, keyword = {children and students with disabilities, educational process, social inclusion} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font