Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 724835

Apstrakcija kao rezervna strategija slike. Monokromije, serijalnost, zavođenje


Purgar, Krešimir
Apstrakcija kao rezervna strategija slike. Monokromije, serijalnost, zavođenje // Kontura art magazin, 13 (2005), 85; 42-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


Naslov
Apstrakcija kao rezervna strategija slike. Monokromije, serijalnost, zavođenje
(Abstraction - a spare strategy of the image. Monochromes, Seriality, Seduction)

Autori
Purgar, Krešimir

Izvornik
Kontura art magazin (1334-6555) 13 (2005), 85; 42-46

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
Slika ; apstrakcija ; Julije Knifer ; zavođenje ; Umberto Eco
(Image ; abstraction ; Julije Knifer ; seduction ; Umberto Eco)

Sažetak
Problem s percepcijom Kniferovih radova javlja se ne toliko zato što bi postojala sumnja da njihovom formalnom analizom možemo doći do zanimljivih interpretacijskih modela, nego zato što je sasvim izvjesno da oni predskazuju budućnost društva slike, puno neugodnije nego što se to od jednog slikara očekuje, kao već razoreni univerzalni sustav predočavanja zbilje. Ili, još preciznije, iz Kniferovih radova iščitavamo da će autonomnu sliku svijeta s one strane znakova zavođenja biti moguće ostvariti jedino potpunim individualiziranjem proizvodnje zbilje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Umjetnička akademija, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Krešimir Purgar, (336865)