Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metodika geografije u sustavu odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 52271)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Curić, Zoran ; Vuk, Ružica Metodika geografije u sustavu odgoja i obrazovanja // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.). Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 165-196

Podaci o odgovornosti

Curić, Zoran ; Vuk, Ružica

hrvatski

Metodika geografije u sustavu odgoja i obrazovanja

U radu se odgovara na istraživačka pitanja o aktualnom stanju i stupnju razvijenosti metodike geografije, uključenosti metodike geografije u obrazovanje magistara edukacije geografije te geografije i povijesti na Geografskom odsjeku PMF-a Sveučilišta u Zagrebu, o prisutnosti metodike geografije u stručnom usavršavanju učitelja i nastavnika geografije te o metodološkim odrednicama znanstvenih istraživanja metodike geografije na primjeru Bjelovarsko-bilogorske županije. Metodika geografije je znanstvena disciplina u interdisciplinarnom području znanosti, polju geografija i grani primijenjena geografija, s integrativnom ulogom i kompleksnim istraživačkim poljem koje uključuje sve kurikulske elemente. U recentnim studijskim programima na Geografskom odsjeku zastupljena je kroz tri obvezna predmeta koji čine 35 % ECTS bodova za stjecanje pedagoških kompetencija na diplomskom nastavničkom studiju geografije, odnosno 25 % ECTS bodova na integriranom nastavničkom studiju geografije i povijesti. U daljnjem obrazovanju nastavnika geografije osnovnih i srednjih škola prevladava model stručnog usavršavanja, s ambicijama prerastanja u model profesionalnog razvoja, a u stručnom usavršavanju metodičke teme zastupljene su s oko 20 %, dok u utvrđenom deficitu potreba za stručnim usavršavanjem teme iz metodike geografije čine 9 % tema.

diplomski nastavnički studij geografije, integrirani nastavnički studij geografije i povijesti, istraživačko polje metodike geografije, metodologija metodike geografije, stručno usavršavanje

nije evidentirano

engleski

Teaching Methodology of Geography in Educational System

nije evidentirano

Graduate university study in geography – course: education, Integrated undergraduate and graduate university study in geography and history – course: education, teaching methodology of geography research field, methodology of teaching methodology of geography, professional development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

165-196.

objavljeno

Podaci o knjizi

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu

Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka

Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske

2013.

978-953-96308-0-3

Povezanost rada

Pedagogija