Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima (CROSBI ID 391689)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Krsnik, Goran Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima / Curić, Zoran (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Krsnik, Goran

Curić, Zoran

hrvatski

Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima

Percepcija Madrida, jednako kao i percepcija bilo koje druge turističke destinacije, ovisi isključivo o vlastitim interesima turista. Ipak, s ciljem ostvarivanja što većeg broja turističkih dolazaka nužna je kvalitetna prezentacija turističke destinacije namijenjena različitim interesima turista uz uvjet zadržavanja vjerodostojnosti prostornih procesa prisutnih u turističkoj destinaciji. Cilj ovog rada je spoznati kakva je percepcija Madrida kao turističke destinacije osoba koje nikad nisu posjetile navedeni grad, a temeljena isključivo na službenim turističkim promotivnim video materijalima.

Madrid; turistička destinacija; promotivni video

nije evidentirano

engleski

Perception of Madrid as touristic destination based on promotional videos

nije evidentirano

Madrid; touristic destination; promotional video

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

04.07.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Demografija