Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima (CROSBI ID 391689)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Krsnik, Goran
Curić, Zoran
hrvatski
Percepcija Madrida kao turističke destinacije temeljena na promotivnim videima
Percepcija Madrida, jednako kao i percepcija bilo koje druge turističke destinacije, ovisi isključivo o vlastitim interesima turista. Ipak, s ciljem ostvarivanja što većeg broja turističkih dolazaka nužna je kvalitetna prezentacija turističke destinacije namijenjena različitim interesima turista uz uvjet zadržavanja vjerodostojnosti prostornih procesa prisutnih u turističkoj destinaciji. Cilj ovog rada je spoznati kakva je percepcija Madrida kao turističke destinacije osoba koje nikad nisu posjetile navedeni grad, a temeljena isključivo na službenim turističkim promotivnim video materijalima.
Madrid; turistička destinacija; promotivni video
nije evidentirano
engleski
Perception of Madrid as touristic destination based on promotional videos
nije evidentirano
Madrid; touristic destination; promotional video
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
04.07.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb